4 Reacties

4 maanden geleden

Kwaaltjes wisselen sowieso wel wat! Het kan zijn dat je je vandaag heel goed voelt en morgen weer doodziek bent. Ik had dit enkele dagen geleden. Ik dacht dat de misselijkheid weg was, hen de dag erop dubbele prijs betaald 😅 Zolang je niet bloed hoef je je geen zorgen te maken!

4 maanden geleden

Het is heel normaal dat in deze periode de symptomen erg wisselen. Heb er zelf ook mee te maken. Snap dat het beangstigd maar waarschijnlijk heb je over een paar dagen de symptomen dubbel en dwars terug.

4 maanden geleden

Zoals de andere dames ook al aangeven denk ik dat het heel normaal is dat je niet elke dag hetzelfde voelt. Zo was ik de eerste dagen een beetje misselijk, daarna een paar dagen niet en gisteren weer wel in combinatie met hoofdpijn. En vanmorgen werd ik wakker en voelde het alsof mijn hoofd ging ontploffen en daardoor ook weer redelijk misselijk. Misschien heb je de laatste dagen net wat anders gegeten waardoor je langer verzadigd was? Meer volkoren producten of peulvruchten bijvoorbeeld? Ik heb overigens nog helemaal niet gehad dat ik 's nachts wakker werd van de honger, maar dat zegt misschien niet zo veel aangezien dat per persoon ook kan verschillen. Kan me wel goed voorstellen dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent als je eerder al een miskraam hebt gehad, maar aan het veranderen van kwaaltjes kan je denk ik geen conclusies verbinden. Succes de komende weken. Want dat duurt zo helaas wel erg lang. Ik duim met je mee dat het allemaal goed zit!

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie geruststellende woorden 🥹🥹 ik herhaal nu maar de mantra dat alles oke is, en ik even mag genieten van minder klachten. Er echt iets aan doen kan je toch niet (en dat is nou juist zo eng haha).