He dames,
Ik ben momenteel even heel erg bang dat het niet goed zit. Ik weet niet of het de angst is die praat of dat ik echt ergens weet dat het niet goed zit zoals bij mijn vorige miskramen.
De nacht hiervoor en deze nacht ben ik helemaal niet opgestaan vanwege honger en dus om te eten. Gisteren was mijn honger wel wat meer dan normaal, maar echt minder dan daarvoor. Beide ochtenden viel de pijn in mijn borsten met het opstaan mee en gisteren ook. Mijn tepels doen ook minder zeer sindsdien. En als kers op de taart, mijn kat wilde eerst steeds op mijn buik, maar sinds gisteren niet en heeft ook weer bij het voeteneinde geslapen vannacht.
Ik moet nog 2 volle weken tot mijn echo. Ben nu 5w2d. Ben een paar dagen terug gestopt met testen wat me een gerust gevoel gaf eerst, maar die van de sensitest was donkerder dan de controlelijn en die van de AH net zo donker. Dus ik besloot te stoppen omdat een lichtere lijn me nerveus kan maken.
Zijn er meer die ineens niet meer wakker worden met honger, ineens goed slapen en al die dingen? Ik maak me nu echt een beetje zorgen...