25 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, Ik heb met ongeveer 4-5 weken ook zo'n echo gehad. Om een bbz uit te sluiten met je elke 2 a 3 dagen terugkomen. Ik moest ook bloedprikken op hcg. Bij mij was er na 6 dagen (zat weer langer tussen omdat ik ziek werd) weinig verandering. Hcg liep wel mooi op. Hebben ze bij jou hcg geprikt?

2 maanden geleden

Ze willen waarschijnlijk ook kijken of het blaasje in de eierstok niet groter word. Totdat ze een vruchtje in de vruchtzak zien, blijft het de verdenking bbz. Daar zat ik nu ook midden in. Ik snap dat je je zorgen maakt. Ik wil momenteel wakker omdat ik teveel aan het nadenken ben.

2 maanden geleden

Reactie op Mamamoos1992

Hoi, Ik heb met ongeveer 4-5 weken ook zo'n echo gehad. Om een bbz uit te s ...
Nee bij mij geen HCG geprikt..

2 maanden geleden

Reactie op Mamamoos1992

Ze willen waarschijnlijk ook kijken of het blaasje in de eierstok niet grot ...
Pfff, ja snap ik. Is echt vervelend dat afwachten...

2 maanden geleden

Ik moet overigens de 26e terugkomen. Weer met bloedonderzoek vooraf. Hopen dat het weer gestegen is en dat ze wat kunnen zien. Ik lees ook vaak dat er uiteindelijk toch een vruchtje gezien word later. Dus ik hou hoop

2 maanden geleden

Ja dit heb ik Gehad bij mijn vorige zwangerschap(02-11-2023 bevallen van een zoon) mijn cyclus was nog ontspoort van een MA, we waren toen 5/6 maandjes verder, toen mijn menstruatie uitbleef maar niet zwanger. De maand maand erop wel een positieve zwangerschapstest, maar volgens berekening zou ik dan 8/9 weken moeten zijn aan de hand van mijn menstruatie, maar dat klopte niet. Ik mocht naar de gynaecoloog, inwendige echo, was er niks te zien, alleen dat het heel erg rommelde in mijn baarmoeder, er waren 3 opties bbz, miskraam of nog te vroeg. Moest bloedprikken hcg was netjes, moesr toen na een paar dagen terug komen weer bloedprikken en weer een echo, hcg ging netjes omhoog, en er was een klein zwart rondje te zien, in de baarmoeder, moest toen weer een week of 2 weken later terug komen, toen was er een mini iets te zien, enige wat ik zag was iets flikkeren in de verte. Het was een vreselijke Rolleecoster maar uiteindelijk bevallen van een gezonde jonge nov 2023.
Ja ik zit in de dezelfde situatie! Waarschijnlijk was mijn laatste dag van de ongesteldheid tussen 20 en 24 mei ik kreeg een vroege echo om te kijken hoever maar werd nog niks gezien..HCG laten prikken die was erg erg hoog voor het termijn waardoor ik om de dag moest terug komen voor bloedprikken en een echo. Gister werd er op de echo duidelijk een zwangerschapring gezien wat iedere echo dus netje groter werd. Ik zit nu tussen de 4,5 week en 5 weken zwanger. Bij mij deden ze dit om een BBZ en een Mola uit te sluiten. Mijn HCG is dus wel wat aan de hoge kant maar mijn eierstokken en baarmoeder bleven onveranderd en zagen ze geen gekke dingen. Dus was even een gedoe maar hoef nu pas over twee weken weer terug te komen.

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb een bbz gehad en daar was überhaupt de baarmoeder leeg. Geen zwarte ring oid. Ik hoop voor jou dat er een mooie zwangerschap in groeit op de juiste plek 🤍

2 maanden geleden

Ik heb ook een bbz gehad en zoals @92kirsten ook al zegt, ook bij mij was er niks in de baarmoeder te zijn. Heb gezien je echo dus wel goede hoop voor je dat het op de goede plek zit! Sterkte met het afwachten 💌

2 maanden geleden

Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik heb een dikke halfjaar geleden een BBZ gehad. Nu ongeveer even ver als jou (gezien de eisprong). Ook op mijn echo is er een mini zwart stipje te zien. Ik zou volgens berekening 5+4 zijn nu. Maar gezien de eisprong zit ik morgen pas op 5+0. Het kan inderdaad te vroeg zijn om na 3 dagen al wat meer te zien. Ik ga morgen voor de 3e keer voor HCG prikken en echo. Ik zal je laten weten hoe dit gegaan is. Ik hou zelf wel goede hoop dat dat stipje groter zal worden in sha Allah. Ik hoop voor jou ook dat het gewoon nog te vroeg is om iets te zien. Een BBZ is zo ellendig om te verwerken.

2 maanden geleden

Ik maak ook iets soortgelijks mee. 25/26 mei eisprong gehad en 2 weken terug een positieve zwangerschapstest. Sinds een week had ik bruine afscheiding en bloedingen zonder krampen oid. Hierdoor heb ik gisteren een vervroegde echo gehad en er was niets te zien in mijn baarmoeder. Ik moet morgen weer terug voor een echo. Het kan of te vroeg zijn dat ze daarom niks zien, of een miskraam gezien mijn bloedverlies, maar was wel weinig zonder krampen. Of een bbz. Ik ben zo bang dat het een bbz is.

2 maanden geleden

Reactie op Feather7

Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik heb een dikke halfjaar geleden een ...
Laten we hopen dat het gewoon nog heel pril is en dat het zich goed zal ontwikkelen bij ons allebei in sha allah❤️ succes morgen!

2 maanden geleden

Reactie op sannix

Ik maak ook iets soortgelijks mee. 25/26 mei eisprong gehad en 2 weken teru ...
Laten we hopen op het beste, sterkte met de zenuwen en heel veel succes morgen! Ik hoop voor je dat ze morgen wel iets kunnen vinden ❤️

2 maanden geleden

Reactie op yasmina0001

Laten we hopen op het beste, sterkte met de zenuwen en heel veel succes mor ...
Insallah❤️Ik heb geen hoop gezien mijn bloedverlies, ik vrees toch voor het ergste.

2 maanden geleden

Reactie op yasmina0001

Laten we hopen op het beste, sterkte met de zenuwen en heel veel succes mor ...
Een update. Ik kom net bij het ziekenhuis vandaan. HCG is mooi verdubbeld in 2 dagen. Er hebben verschillende assistent gynaecologen gekeken maar konden niets meer zien dan dat zwarte puntje wat ze eerder zagen. Ze hebben de gynaecoloog erbij gehaald en die zoomde in op dat zwarte puntje en zag direct een dooierzakje Alhamdulillah 🥰 nu toch weer over 2 dagen terug komen voor de zekerheid. Heel veel succes morgen.

2 maanden geleden

Reactie op Feather7

Een update. Ik kom net bij het ziekenhuis vandaan. HCG is mooi verdubbeld i ...
Alhamdullilah wat een goed nieuws! Gelukkig maar❤️ Ik moet over een uurtje, ben zo zenuwachtig. 😩 Zal het laten weten als ik meer weet

2 maanden geleden

Reactie op yasmina0001

Alhamdullilah wat een goed nieuws! Gelukkig maar❤️ Ik moet over een uurtje, ...
UPDATE Alles is goed, het zit gelukkig in de baarmoeder en er was een beginnend dooierzakje te zien

2 maanden geleden

Reactie op yasmina0001

UPDATE Alles is goed, het zit gelukkig in de baarmoeder en er was een begi ...
Wat fijn voor jullie dames ❤️ Mijn hcg is helaas niet verdubbeld. Een hele lichte stijging. Ik heb nog steeds bloedingen zonder krampen. Ik moet morgen weer terug voor bloedprikken en echo. Ik hoop voor nu dat de miskraam vanzelf op gang komt en dat me lichaam het zelf opruimt en dat het geen bbz is.😔

2 maanden geleden

Reactie op yasmina0001

UPDATE Alles is goed, het zit gelukkig in de baarmoeder en er was een begi ...
Oh meid wat fijn!! Erg he die zenuwen vlak voor je afspraak. Fijn dat het goed zit 🤲🏼

2 maanden geleden

Reactie op sannix

Wat fijn voor jullie dames ❤️ Mijn hcg is helaas niet verdubbeld. Een hele ...
Wat erg om te lezen 😔 ik hoop ook heel erg voor je dat het allemaal natuurlijk verloopt. Zagen ze bij jou iets in je baarmoeder of helemaal niks?