129 Reacties

één maand geleden

Wij hebben deze gebruikt in de familie en voor sommige vrienden, we gaan het nog verder vertellen als ik wat verder ben🥰

één maand geleden

Wij zijn net terug uit Frankrijk, dus overhandigden onze ouders deze Franse souvernirtjes met aangepast label om de komst van ons 2e kindje aan te kondigen 😉

één maand geleden

Moet nog op de sociale platforms worden gedeeld, maar gisteren alvast deze foto gemaakt van onze hondjes en de eerste echo ☺️

één maand geleden

Deze voor m'n vriend & onze ouders. Zat ook nog een digitale CB test in & sokjes maar daar heb ik geen foto van

één maand geleden

En deze wil ik voor de socials doen. Taart is al besteld 🩵🩷

één maand geleden

Voor mijn schoonmoeder en natuurlijk haar reactie ook gefilmd❤️

één maand geleden

Reactie op chp2024

En deze wil ik voor de socials doen. Taart is al besteld 🩵🩷
Zo mooi! Waar kun je zulke taarten bestellen? 😍

één maand geleden

Reactie op Hansje87

Zo mooi! Waar kun je zulke taarten bestellen? 😍
Ik heb die van mij besteld bij @sweetsccr op insta 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op chp2024

Ik heb die van mij besteld bij @sweetsccr op insta 🫶🏼
Bezorgen ze?

één maand geleden

Reactie op Hansje87

Bezorgen ze?
Ze zitten in bergschenhoek en volgens mij bezorgen ze binnen een straal van 100 km

één maand geleden

Ik ga dit sturen in mijn familie appgroepen, met mijn nieuwe echo van vandaag. Moet alleen het doek nog strijken en wat beter licht vinden haha.

één maand geleden

Wij doen het rond de 20 weken.. we zijn afgelopen februari bevallen van onze dochter Lily-Mae ⭐ met 22.5 weken dus we zijn heeel bang

één maand geleden

Ik heb hele kleine doosjes gemaakt en deze per post verstuurd. Op het kaartje staat: lieve Oma wilt u deze bewaren voor als ik op visite kom? Mijn heit en mem kennende vergeten ze deze vast. Baby ...naam... wordt in 2025 verwacht." Mijn moeder was blij verrast en had dit niet meer verwacht aangezien ik 40 ben. Ze heeft het bericht naast het konijn gezet.

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Reactie op nice88

Mijn man en ik willen dit doen maar dan pas als ik dikke buik heb
deze wou mijn man idd ook heel graag doen

één maand geleden

Onze bekendmaking met onze 3 katten.

één maand geleden

Reactie op Debdung

Onze bekendmaking met onze 3 katten.
Die is heel tof, waar heb je dat boek gehaald?

één maand geleden

We hebben met onze toch al wel grote dame van bijna 1 een cakesmash gedaan. We hebben onze geweldige fotografe gevraagd of ze misschien een foto wou maken met de echo. Dit is hem geworden. Deze gaan we gebruiken voor iedereen buiten onze directe familie

één maand geleden

Reactie op Sushi_24051

Die is heel tof, waar heb je dat boek gehaald?
Het is een A3 vel papier die jezelf om een boek doet zodat het een echt boek lijkt. Ik heb de print via Etsy besteld. De verkoper kan hem helemaal naar jouw smaak maken, uitgerekende datum is te veranderen, je kan eventueel een foto van je eigen kat of hond erop laten zetten, er is best veel mogelijk.

één maand geleden

Reactie op Debdung

Onze bekendmaking met onze 3 katten.
Bedankt voor deze! Wij willen ook iets doen met onze 2 katten, maar kwamen er niet uit. Dit is echt een super leuke aankondiging! 😻