Hallo, wie is er weleens naar de bekken fysio geweest?..
Wat rekende jou bekken fysio per uur? Ik krijg nu echt een mega rekening en er staan geen vaste prijzen op hun website. Mijn verzekering vergoed niks, dus ben erg teleurgesteld.
Ik zit er ook naar te kijken, en ben ook niet aanvullend verzekerd. Hier in Papendrecht staat bij 1 praktijk de volgende prijzen:
Reguliere zitting fysiotherapie
€ 38,50
Eerste behandeling met of zonder verwijzing
€ 55,00
Eenmalig fysiotherapeutisch onderzoek
€ 65,00
Dus ik denk 1*55 en daaropvolgend 38,50. Pittige prijsjes wel 😅. Weet niet hoe vaak zoiets nodig is, maar als je elke week moet..ja dat wordt een duur geintje zeg.
Je hebt zeker geen aanvullend verzekeriing. Want daaruit wordt het vergoed. ...
Zeker niet altijd. Bekkenfysio is soms wel bijvoorbeeld 75% vergoed als er geen contact is met de verzekeraar.
In principe valt bekkenfysio onder je normale fysio behandelingen maar dan moet je die uiteraard wel in je pakket hebben zitten en moet je naar een gecontracteerde therapeut gaan.
De ondergenoemde prijzen zijn wel een beetje wat het is. Ik geloof dat het bij mij 38 of 48 euro was per behandeling. De eerste afspraak is vaak een dubbele afspraak omdat deze langer duurt.
Dit is een andere praktijk. Denk dat ik hierheen ga want dit zijn geen particulieren, maar een praktijk met 6 behandelaars (vind ik persoonlijk wat fijner).
Maar zo zie je een beetje de prijzen die blijkbaar gangbaar zijn 😊
Ik betaalde voor mijn intake €55,50. Geen idee hoeveel de volgende gewone afspraak is, die heb ik volgende week. Helaas ook niets vergoed, heb m'n zorgverzekering nooit zo uitgebreid staan. Moest natuurlijk eens gebeuren dat je daar van gaat balen 😅
Je zou kunnen kijken of je via je huisarts een verwijzing naar de bekkenfysio kan krijgen wetens urine incontinentie. Dan worden 9 behandelingen vanuit de basisverzekering vergoed (mits de zorgaanbieder is gecontracteerd)