47 Reacties

11 dagen geleden

Je hebt zeker geen aanvullend verzekeriing. Want daaruit wordt het vergoed.

11 dagen geleden

Wat is de rekening? 1e keer is vaak wel duurder, door de intake + behandeling is mijn ervaring. Intake rond 70 en behandeling rond 40 per keer bij mij

11 dagen geleden

Reactie op Blubbie

Wat is de rekening? 1e keer is vaak wel duurder, door de intake + behandeli ...
Dus 1e keer was rond 110 euro

11 dagen geleden

Mijne is 55 per behandeling. 1e keer was duurder maar kan ik me niet herinneren

11 dagen geleden

1e keer rekenen ze vaak 2 behandelingen (intake) dus die was bij mij rond de €100 ( krijg t vergoed gelukkig) en anders dus €50

11 dagen geleden

Ik zit er ook naar te kijken, en ben ook niet aanvullend verzekerd. Hier in Papendrecht staat bij 1 praktijk de volgende prijzen: Reguliere zitting fysiotherapie € 38,50 Eerste behandeling met of zonder verwijzing € 55,00 Eenmalig fysiotherapeutisch onderzoek € 65,00 Dus ik denk 1*55 en daaropvolgend 38,50. Pittige prijsjes wel 😅. Weet niet hoe vaak zoiets nodig is, maar als je elke week moet..ja dat wordt een duur geintje zeg.

11 dagen geleden

Reactie op Moms Van Diman

Je hebt zeker geen aanvullend verzekeriing. Want daaruit wordt het vergoed. ...
Zeker niet altijd. Bekkenfysio is soms wel bijvoorbeeld 75% vergoed als er geen contact is met de verzekeraar. In principe valt bekkenfysio onder je normale fysio behandelingen maar dan moet je die uiteraard wel in je pakket hebben zitten en moet je naar een gecontracteerde therapeut gaan. De ondergenoemde prijzen zijn wel een beetje wat het is. Ik geloof dat het bij mij 38 of 48 euro was per behandeling. De eerste afspraak is vaak een dubbele afspraak omdat deze langer duurt.

11 dagen geleden

Hier de eerste behandeling (1uur) €136 en daarna €68. Wordt bij mij deels vergoed door de verzekeraar (ze is niet gecontracteerd, maar bewuste keuze).

11 dagen geleden

Dit is een andere praktijk. Denk dat ik hierheen ga want dit zijn geen particulieren, maar een praktijk met 6 behandelaars (vind ik persoonlijk wat fijner). Maar zo zie je een beetje de prijzen die blijkbaar gangbaar zijn 😊

11 dagen geleden

Bij ons is het 30 euro per half uur. En je krijgt 14 euro terug via te ziekenkas

11 dagen geleden

Ik betaalde voor mijn intake €55,50. Geen idee hoeveel de volgende gewone afspraak is, die heb ik volgende week. Helaas ook niets vergoed, heb m'n zorgverzekering nooit zo uitgebreid staan. Moest natuurlijk eens gebeuren dat je daar van gaat balen 😅

11 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Zeker niet altijd. Bekkenfysio is soms wel bijvoorbeeld 75% vergoed als er ...
Ja klopt , ik ben volledige gedekt, omdat mijn oudste een beugel heeft. Anders had ik ook pech.

11 dagen geleden

Reactie op babydreams

Mijne is 55 per behandeling. 1e keer was duurder maar kan ik me niet herinn ...
En dat is dan per uur? Hier vraagt ze 90 paar uur 😭. En nee was niet de eerste keer

11 dagen geleden

Reactie op Blubbie

Wat is de rekening? 1e keer is vaak wel duurder, door de intake + behandeli ...
Per uur? Dit wat niet de eerste keer, ik betaal 90 per uur 😭

11 dagen geleden

Reactie op Ina33

Hier de eerste behandeling (1uur) €136 en daarna €68. Wordt bij mij deels v ...
Hier is het 90 per uur en dit was niet de eerste behandeling

11 dagen geleden

Reactie op Juud1997

Ik betaalde voor mijn intake €55,50. Geen idee hoeveel de volgende gewone a ...
Ik ben niet gepland zwanger geraakt, maar hier betaal ik nu 90 euro voor een uur. Vind dit absurd. En het is niet de eerste afspraak

11 dagen geleden

Reactie op Grietj

Bij ons is het 30 euro per half uur. En je krijgt 14 euro terug via te zie ...
Woow dat is echt een betere prijs, hier is het blijkbaar 90 per uur 😭. En het was niet de eerste afspraak

10 dagen geleden

Reactie op MenMF

Hier is het 90 per uur en dit was niet de eerste behandeling
Ja hier dus 136 per uur. De reguliere zittingen zijn maar een half uur. Moet jij elke x een uur?

10 dagen geleden

Je zou kunnen kijken of je via je huisarts een verwijzing naar de bekkenfysio kan krijgen wetens urine incontinentie. Dan worden 9 behandelingen vanuit de basisverzekering vergoed (mits de zorgaanbieder is gecontracteerd)

10 dagen geleden

Reactie op MenMF

Ik ben niet gepland zwanger geraakt, maar hier betaal ik nu 90 euro voor ee ...
Volgens mij kan je wel altijd je zorgverzekering omhoog schroeven in overleg. Met zwangerschap sowieso dacht ik