47 Reacties

6 dagen geleden

Handig zeg! Dank!

2 uur geleden

Nou ik was vandaag bij bekkenfysio maar heb echt t idee dat t nergens op sloeg. Heel theoretisch verhaal en daarna alleen wat tips over hoe ik moet opstaan en dat ik bepaalde buikspieren moet aanspannen bij wandelen / traplopen. Eigenlijk alleen maar gepraat dus, dacht dat ze ook wel iets van onderzoek zou doen qua postuur / houding/ spanning oid. Heb ik rare verwachtingen of hoe was dit bij jullie?

één uur geleden

Reactie op mickey23

Nou ik was vandaag bij bekkenfysio maar heb echt t idee dat t nergens op sl ...
Was je bij een geregistreerd bekkenfysio? Dit klinkt nl precies zoals het bij mij ging toen ik bij een niet-geregistreerde bekkenfysio kwam. Nu bij een geregistreerde is voor mij een wereld van verschil. Bij mij deed ze de eerste keer ook check vd stand van mn wervelkolom, heupen etc, mobiliteit en nog meer 'onderzoeken'. En ook los gemasseerd, wat ze elke x nu nog steeds doet.

één uur geleden

Reactie op Ina33

Was je bij een geregistreerd bekkenfysio? Dit klinkt nl precies zoals het ...
Ja staat wel geregistreerd maar vind wel vaker met fysios dat je beetje geluk moet hebben dat niet iedereen even goed is. Vond t ook irritant dat ik uitleg dat ik crossfit doe en dat ze dan denkt dat ik op de crosstrainer sta 😂 wil ook iemand die dat snapt en daarin kan meedenken. Dus maar nieuwe afspraak bij andere praktijk gemaakt

één uur geleden

Reactie op mickey23

Ja staat wel geregistreerd maar vind wel vaker met fysios dat je beetje gel ...
Hahaha oké, dit was er dan duidelijk eentje die onder een steen leeft 😂. Zou idd maar een ander proberen. En is zeker zo hoor , de kwaliteit verschilt ook zo erg. Je moet net geluk hebben.. hopelijk heb je dat bij de volgende!

één uur geleden

Reactie op Ina33

Hahaha oké, dit was er dan duidelijk eentje die onder een steen leeft 😂. Z ...
Ja hoop t ook! Dacht goede gevonden te hebben maar die heeft dan weer geen contract met zorgverzekeraar, zul je altijd zien haha. Nu pas half november bij andere maar dan kan ik iig de tips van deze nog even uitproberen ;) Jij wel heel tevreden dus met fysio? Helpt t veel?