8 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi ! Ik heb hier ook last van hoeveel weken ben je nu ?

één maand geleden

Reactie op Denise 123456

Hoi hoi ! Ik heb hier ook last van hoeveel weken ben je nu ?
Ik ben 12 weken en begon met 9 weken. ( wel echt alleen in de ochtend toen. En word elke week erger)

één maand geleden

Reactie op Feyre2024

Ik ben 12 weken en begon met 9 weken. ( wel echt alleen in de ochtend toen. ...
Ik ben nu ook 9+4 maar ik heb er ook zoveel last van precies hoe jij het beschrijft zo vervelend !!

één maand geleden

Ja en met heel veel dingen heb ik het gevoel dat ik me aanstel.. ( vooral druk vanuit werk)

één maand geleden

Ja kan wel! Idd bekkenfysio bellen. Ik zou sowieso op tijd aan de bel trekken bij de bekkenfysio, er zijn namelijk wachttijden omdat ze het zo druk hebben. Bekkenpijn kun je beter voorkomen (verergering) dan genezen!

één maand geleden

Ik heb nu sinds paar dagen ook last van mijn onderrug en soort druk achtig bij mijn schaambot. Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik dit pas beetje op het laatste rond de 34 weken en niet eens zo erg als nu al. Dus het verbaast mij eigk dat ik dit nu al heb. Ik sta zelf 7 uur lang op 1 dag 4 dagen in de week. En probeer nu af en toe toch te gaan zitten. En wat de andere er van vinden heb ik maling aan. Je moet zelf doen waar jij je goed bij voelt en als het niet gaat dan gaat het niet!! Hun voelen niet wat jij voelt. Iedere zwangerschap is anders. En als ze er over zeuren zou ik zeggen ik kan ook thuis gaan zitten???

één maand geleden

Reactie op Feyre2024

Ik ben 12 weken en begon met 9 weken. ( wel echt alleen in de ochtend toen. ...
Bij mij begon het ook met 9 weken ben ook 12+4 nu en word steeds erger.

één maand geleden

Reactie op El.11

Bij mij begon het ook met 9 weken ben ook 12+4 nu en word steeds erger.
Ben je al bij fysiotherapeut geweest?