46 Reacties

één maand geleden

Reactie op ethrym

Wat je echt nodig hebt: - een wiegje of cosleeper - beddengoed voor dat be ...
Ik wil hier even op inhaken (iets andere ervaring, vond ik ook wel fijn om te lezen van andere), dus geen kritiek, helemaal niet! Iedereen vind wat anders fijn Vrijwel eens met alles behalve: - beddengoed voor kinderwagen heb ik nóóit gekocht, ik gebruikte zo’n fijne wikkeldeken van Jollein! - hydrofielen hebben wij weinig gebruikt, spuugdoekjes daarentegen erg veel, maar kan me voorstellen als je kindje veel melk teruggeeft dat je juist meer grote hydrofielen gebruikt ipv spuigdoekjes, dus hangt denk ik van je kindje af, en persoonlijke voorkeur! Ik gebruik voor afdrogen liever baddoeken waar andere hydrofiele doeken gebruiken - luieremmer: noooit gebruikt, vind die zó stinken. Wij gebruiken een mandje en luierzakjes en gooien gewoon elke ochtend/dag het luierzakje in een grote prullenbak buiten(winter)/ garage(zomer) weg. In zo’n luierafvalzak natuurlijk. Gewoon weg uit huis haha Verder helemaal eens! wij hebben daarnaast ook heel veel gebruik gemaakt van het babynestje in het begin (in de box en op de bank)

één maand geleden

Reactie op Feyre2024

Thanks iedereen! Heb nog geen vriendinnen met kinderen of familie met kids! ...
Deze! Bekijk Snoozzz Luiertas luxe verzorgingstas – inclusief uitneembare tas organizer met thermovak, stroller hooks en verschoningsmatje - zwart op: https://www.bol.com/nl/p/snoozzz-luiertas-luxe-verzorgingstas-inclusief-uitneembare-tas-organizer-met-thermovak-stroller-hooks-verschoningsmatje-zwart/9200000124402837?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp gebruik hem na ander half jaar nog steeds! Lekker veel vakjes en erg groot. Het middenvak kan je eruit halen waardoor je er een shopper van kan maken dus zelf te gebruiken voor boodschappen of iets dergelijks

één maand geleden

Reactie op LV00

Ik wil hier even op inhaken (iets andere ervaring, vond ik ook wel fijn om ...
Oh en wat ik heeeel fijn vond is een verschoonkussen beneden! Dan hoefde ik niet telkens naar boven in die eerst weken in mijn herstel voor het verschonen. Wij hadden zo’n leuk mozes mandje met matrasje maar dat kan prima een normaal verschoonkussen zijn natuurlijk

één maand geleden

Beddengoed voor de kinderwagen inderdaad ook niet gebruikt. Je zou eventueel het hoeslaken van het wiegje daar ook voor kunnen gebruiken. Heel veel spullen zijn ook echt afhankelijk van wat je zelf fijn vindt. En daar kom je vaak os achter als je kindje er al is. Inderdaad niet al een flessenset in z’n geheel aanschaffen, we hebben 3 soorten fles geprobeerd voordat we wisten wat ze fijn vond. En een aankleedkussen beneden scheelt je inderdaad veel lopen. Ga voor jezelf de lijst gewoon eens af en ga na of je dat handig zou vinden of niet. En als je iets mist in je kraamweek of daarna heb je het via Bol vaak ook zo in huis!

één maand geleden

Reactie op Lisanne-1234

Beddengoed voor de kinderwagen inderdaad ook niet gebruikt. Je zou eventuee ...
Eens! Wij hebben ook 3 verschillende flessen moeten proberen, en uiteindelijk was een dr. Brown fles met een difrax speen hier de gouden oplossing! Dus zelfs een combi🤭

één maand geleden

Ik snap jou helemaal! Dit heb ik ook, denk ook mede door de adhd. Mijn vriend en ik gaan een lijstje maken of zo’n standaard baby uitzet lijstje printen zodat ik af kan vinken en niet overal aan hoef te denken 😊. Wel gaan wij na de 20 weken echo pas beginnen met echt spullen kopen.