9 Reacties
één maand geleden
Kan komenndoordat de baby in stuit ligt. Mijne voel ik voornamelijk aan de rechterkant van mijn buik/ rond de navel, bleek gisteren ook dat ze met haar hoodje naar beneden ligt en beentjes/ armpjes naar rechts 😊 als je baby met de beentjes omlaag ligt voel je die schopjes dus ook lager.
één maand geleden
Reactie op Fier
Heb ik al veel gelezen hier, voel het zelf ook soms heel laag. Maar verschi ...
Mijn placenta ligt aan de achterkant
één maand geleden
Reactie op lisannegraaf
Mijn placenta ligt aan de achterkant
Ah dan zal dat het niet zijn. Vergeet ook niet dat de baarmoeder nu ongeveer tot de navel komt. Dus daarboven zal je het sowieso nog niet voelen. Dan wordt het al snel laag richting de blaas.
In ieder geval zou ik zeggen dat het geen kwaad kan. Lees het bij zoveel vrouwen hier en heb het zelf dus ook (gehad) :)
één maand geleden
Maakt niks uit, ik voel haar altijd laag, ligt altijd in stuit. Ben nu bijna 26 weken
één maand geleden
Je baby is nog erg klein en gaat heel je buik door want ze hebben nog alle ruimte om te draaien. Ik voel de baby ook meestal onderin trappen, soms links en soms rechts en nu toevallig meer iets naar achteren hahha.
Aan de bovenkant voel ik haar nog niet en heb één keer haar hoofdje aan de bovenkant gevoeld dus lag ze met de benen beneden.
Je baarmoeder komt ook als het goed is net boven je navel met 22 weken dus het is ook heel logisch dat alles nog laag voelt.
Vanaf iets van 30 weken kunnen baby's gaan indalen maar dan kunnen ze nog steeds weer uit je bekken en draaien. Maar dan zal je pas vaker meer geschop aan de bovenkant gaan voelen wat ik mij herinner van mijn eerste zwangerschap.