16 Reacties

14 dagen geleden

Ik zou niet gaan, niet perse omdat ik bang ben voor COVID, maar zelf niet op een griep zit te wachten

14 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik zou niet gaan, niet perse omdat ik bang ben voor COVID, maar zelf niet o ...
Ja ik ben daarover ook in dilemma. Hun huis is wel groot genoeg om op voldoende afstand te blijven, met een beetje geluk kunnen we morgenmiddag ook nog bij ze in de tuin van het zonnetje genieten.

14 dagen geleden

Als het morgenmiddag buiten kan, kan je het eventueel doen. Ik heb in augustus covid opgelopen en was er zelf heel beroerd van 🥴 veel heftiger dan de anderen die toen besmet waren waren

14 dagen geleden

Gewoon even uitstellen, ze snappen het vast wel.het gaat ook om de gezondheid van hun kleinkind

14 dagen geleden

Reactie op Vlm

Gewoon even uitstellen, ze snappen het vast wel.het gaat ook om de gezondhe ...
Ja dat is ook zo. Ik ben alleen zelf bang dat mn stiefmoeder (eerder stiefmonster) hun al een kaartje stuurt om ze te feliciteren met.. hun weten het al doordat ze aan de andere kant van NL wonen en mn vader van de week belde 🙈

14 dagen geleden

Persoonlijk zou ik niet gaan ongeacht of het covid of gewone griep is. Met name omdat je schoonouders er echt niet fit van zijn.

14 dagen geleden

Anders langsgaan maar wel buiten? En het wat korter houden, dus puur voor de geslachtsonthulling en weer naar huis?

14 dagen geleden

Nee zou ik niet doen. Sowieso blijf ik nu liever uit de buurt bij zieke mensen. Gewoon voor de zekerheid.

14 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Ja dat is ook zo. Ik ben alleen zelf bang dat mn stiefmoeder (eerder stiefm ...
Misschien kun je ze videobellen om dat voor te zijn. Als je het persoonlijk leuker vind en wacht en natuurlijk even zeggen tegen je stiefmoeder dat je het later aan je schoonouders gaat vertellen en je stiefmoeder besluit toch om hun al een kaartje laat haar dan blij zijn met zichzelf.

14 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Ja ik ben daarover ook in dilemma. Hun huis is wel groot genoeg om op voldo ...
In de tuin zou je inderdaad wel het leuke nieuws kunnen vertellen

14 dagen geleden

Persoonlijk zou ik voor elke type griep niet gauw langs gaan tot ze uitgeziekt zijn. Je lichaam spant zich al extra in en is meer kwetsbaar tijdens de zwangerschap, dan kan jezelf onnodig ziek zijn beter besparen.

14 dagen geleden

Ik zou het ook niet opzoeken. Heb zelf pas nog covid gehad en ben er echt een dikke week flink ziek van geweest! Anderen om mij heen die besmet waren, waren er met 2/3 dagen van af.

13 dagen geleden

Het is wel weer lekker weer! Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?

13 dagen geleden

Ik denk dat jullie inmiddels al wel/niet langsgeweest zijn haha, Maar ik zou het zelf niet doen. Ik heb waarschijnlijk per ongeluk corona opgelopen ergens, en ik ben er echt verschrikkelijk ziek van. Heb enorm spierpijn in mijn buik van het hoesten inmiddels. Ben benauwd, doe geen oog dicht, en na elke hoestbui is de baby heel onrustig. Hopelijk blijf je iig gezond 😊

13 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Het is wel weer lekker weer! Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
We zijn even een kwartiertje langs geweest in de tuin, hadden flikken met blauwe muisjes gekocht dus vonden het dan jammer om het telefonisch te doen.

13 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

We zijn even een kwartiertje langs geweest in de tuin, hadden flikken met b ...
Leuk! Fijn dat het in de tuin kon, heerlijk weer ervoor vandaag 😁