11 Reacties

4 maanden geleden

Standje losser werk niet? 9dpo is best wel vroeg om al nieuwe bh's te kopen? Maar anders misschien van die hemd achtige bh's? Die rekken meer mee.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Standje losser werk niet? 9dpo is best wel vroeg om al nieuwe bh's te kopen ...
Zit al op het laatste standje op dit moment. Misschien idd even van die hemd bhs halen.

4 maanden geleden

Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Calvin Klein Underwear-BRALETTE LIFT - Bustier - black https://www.zalando.nl/calvin-klein-underwear-modern-lift-bralette-bustier-black-c1181a04r-q11.html Mijn bh's zaten ook al heel snel niet meer lekker en ik heb deze. Stevig genoeg maar nog wel ruimte om te groeien en de elastieken band rekt ook mee

4 maanden geleden

Ik ben alvast overgestapt op de voedingsbh's van mijn vorige zwangerschap. Lekker zacht en rekbaar en zonder beugels. Heerlijk! Wat zou je jezelf aandoen? Oude uitgelubberde sportbh's (of gewoon een maatje groter) bieden ook uitkomst.

4 maanden geleden

2e helft van je cyclus zijn je borsten in principe voller 鈥f heb je al een vroege test gedaan?

4 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

2e helft van je cyclus zijn je borsten in principe voller 鈥f heb je al een ...
Heb een vroege test gedaan. Maar normaal veranderen mijn borsten nooit in de 2de helft van mijn cyclus.

4 maanden geleden

Ik heb net comfit bh's gekocht. Geen beugels wel volle support. Had erg last van mn borsten. Dit zit heerlijk

4 maanden geleden

Misschien een rare vraag maar wat is 9dpo?

4 maanden geleden

Reactie op BabyVDaphne

Misschien een rare vraag maar wat is 9dpo?
9 days past ovulation

4 maanden geleden

Mijne begonnen ook snel strakker te zitten. Bij Primark verkopen ze verlengstukjes voor aan je bh, super handig en scheeld nieuwe bh's halen.

4 maanden geleden

Reactie op Baby22025

Ik heb net comfit bh's gekocht. Geen beugels wel volle support. Had erg las ...
Ja zijn deze fijn? Ik heb nu een voedingsbh van noppies met beugel. En er komen er 2 aan zonder beugel, wel voorgevormd. Dit vind ik gewoon echt fijner zitten