11 Reacties

één maand geleden

Ze zeggen dat je pas voedingsbh's mag kopen vanaf 6 weken voor de bevalling omdat je borsten dan nog een groeispurt kunnen krijgen. Of je nu wel of geen borstvoeding geeft, je lichaam zal zich er wel op voorbereiden. Ik heb nu van die hemdachtige dingetjes. Sport bh's, maar dan dunner. Heel erg comfortabel! Als je toch een luxe bh wil zou ik goedkoop gaan zodat het niet erg is als je er binnenkort weer niet in past. Even een winkel binnen stappen en kijken wat past?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ze zeggen dat je pas voedingsbh's mag kopen vanaf 6 weken voor de bevalling ...
Ik heb precies dit indd van de hema, i love it. Maar als je hele grote borsten hebt mss niet genoeg support?

één maand geleden

Ik heb gewoon mijn bhs van de Hunkemöller in een maatje groter en een bh zonder beugel van de bonprix die ook wel mooi zit. Maar zou dus gewoon ff naar een winkel gaan en laten opmeten, overigens werkt zonder padding wel beste dan zit er vaak wat meer groei ruimte in zeg maar, maar dikke kans dat je tegen t einde nog iets anders nodig hebt, ik ben toen wel overgestapt naar van die sport topjes (voordeel nu in de winter uitgerekend zijn, is dat met een oversized trui je minder ziet dat je niet zo'n mooie bh meer aanhebt dan)

één maand geleden

Ik denk dat ze in de tussentijd nog wel nog meer gaan groeien. Ik heb daarom bij de zeeman wat goedkopere bh’s gekocht en zal binnenkort wel weer nieuwe moeten halen maar dan valt de prijs wel mee.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ze zeggen dat je pas voedingsbh's mag kopen vanaf 6 weken voor de bevalling ...
Klopt helemaal! Mijn borsten waren na de bevalling zelfs nog een heel stuk gegroeid. Ze zijn nu al flink groter, maar nog niets bij hoe ze waren toen ik borstvoeding gaf 🫢

één maand geleden

Reactie op DC22

Klopt helemaal! Mijn borsten waren na de bevalling zelfs nog een heel stuk ...
Dat beloofd nog 😅

één maand geleden

Dankjewel allemaal - van mij mogen ze nu wel stoppen met groeien haha!

één maand geleden

Ik lees even mee! Ik heb dit ook. Had voor mijn zwangerschap al cupmaat F (super groot natuurlijk maarja ik kan er niks aan doen) Ik zit nu terwijl ik nog maar 15+1 ben al op H!!! Ik hoop zo dat dit het is... Iemand tips voor behas in grote cupmaten? prijs maakt me niet zoveel uit. Als ik het maar pas hihi

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Ik lees even mee! Ik heb dit ook. Had voor mijn zwangerschap al cupmaat F ( ...
Ik ben bij prenatal geweest. Ik heb nu voedingsbhs F cup (kwam van D voor mijn zwangerschap) maar ze gingen nog groter geloof ik. En anders kunnen zij vast adviseren waar ze dat wel verkopen, je bent vast niet de eerste!

één maand geleden

Reactie op FloorH94

Ik ben bij prenatal geweest. Ik heb nu voedingsbhs F cup (kwam van D voor m ...
Dankjewel voor je tip! Dan rijd ik binnenkort even naar de Prenatal!