19 Reacties

4 maanden geleden

Bij Prenatal hebben ze fijne voedingsbh's. Weinig keus is grote maten, maar beter dan niks. Ik heb bij ome Ali wat voedingsbh's gekocht voor tijdens en na de zwangerschap bij de vorige, die zitten erg fijn. De bandjes moet je af en toe weer goed aanspannen, maar voor dat geld klaag ik niet haha

4 maanden geleden

Ik kom deze even volgen! Ik heb 70H en daarvoor BHs vinden is een ongelofelijk drama. Ik knal nu ook al uit mijn BHs dus ik zit ook een beetje in de stress van ga ik wel passengers BHs vinden. Je bent dus niet alleen

4 maanden geleden

Mijn zusje is net bevallen en heeft ook echt een enorme grote en niet gangbare maat… ze heeft bij SHEIN voeding bh’s gekocht , ze ondersteunen de borsten niet optimaal maar zitten heel goed en werken fijn tijdens het voeden

4 maanden geleden

Prima donna, wel wat prijziger maar echt fantastisch! Nu begint de sale dus kan je misschien wat leuks score.

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik bh's van bravado gekocht. Deze hebben geen beugel, maar zijn wel redelijk stevig. Ik heb deze toevallig net weer besteld, vond ze bij amazon redelijk goedkoop. Dit zijn ook direct voedingsbh's. Het gaat om bravado body silk. De maten zijn wel wat gek, maar ik heb 4xl genomen (dit is de maat L maar dan met een grotere cupmaat).

4 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik bh's van bravado gekocht. Deze hebben g ...
Hier nog even bij zeggend, vorige keer echt drama gehad met zoeken en niks kunnen passen omdat door corona alles dicht was. Maar deze bh's waren echt de uitkomst!

4 maanden geleden

Ik vond Cache Coeur via Zalando bij m’n eerste zwangerschap heel fijn. Is ook gelijk een voedingsbh. Zijn regelmatig in de aanbieding!

4 maanden geleden

Ik heb bh’s bij Amy addison gekocht, zitten heerlijk

4 maanden geleden

Soft revolt! Heb er zelf nu een paar, groeien mee, geven ondersteuning en hebben geen Beugel. Helemaal Fan! Zijn niet goedkoop maar heb je nu tijdens en na de zwangerschap wat aan!

4 maanden geleden

Toevallig werk ik in een lingeriespeciaalzaak dus ik adviseer je graag :). Het merk Anita heeft fantastische zwangerschaps- en voedingsbh’s. Comfortabel en stevig en gaan wel tot cupmaat J.

4 maanden geleden

Hier ook een groot fan van Anita! Hele fijne bhs met goede ondersteuning, in kraamperiode lekker met losse en ultrazachte bhs lopen vond ik helemaal prima. Maar toen ik weer ging werken wou ik toch wat meer ondersteuning wat Anita gaf zonder oncomfortabel te worden.

3 maanden geleden

Vorige week toch even gaan opmeten bij de Hunkemoller en wat blijkt.. ik ben helemaal geen 70H 😂 heel eerlijk had ik dit aan moeten zien komen, mijn laatste opmeting was toen ik bijna 15kg lichter was en ondergewicht had (maar na goed sporten en eten gezond gewicht etc.). Geen wonder dat ik bhs ongemakkelijk vond. Nu heb ik een 80F gekocht. Op het strakste clipje zodat ik erin kon groeien. Wat een verademing. Ik kon ineens weer ademhalen. En wat denk je. Week later en de cup is al te klein 🫠😂

3 maanden geleden

Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik heb ook nog een kleine onder maat. Ik ben opzoek naar een 70E. Wat ik kon vinden was met kant en veel naden, dat leek mij helemaal niets... liever wat zachts. Ik maak nu gebruik van een slaap bh waar ik de vulling uit heb gehaald. Ik verwacht dat ik deze nog 2 weekjes aan kan.

3 maanden geleden

Reactie op babydreams

Vorige week toch even gaan opmeten bij de Hunkemoller en wat blijkt.. ik be ...
Ohnee! Ik ben hier ook bang voor 🙈 ben van 75E/F naar een G gegaan. Hoop dat die nog even meegaan.

3 maanden geleden

Reactie op Ninia

Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik heb ook nog een kleine onder maat. I ...
Ik had ook een 70E maar ben naar 75F gegaan. Ga ze vrijdag laten opmeten bij een speciaalzaak in me oude woonplaats. Victoria’s secret bestel ik ál mijn bh’s! Nu hebben ze sale, wellicht zit er wat tussen :). Ik heb nu zonder beugel maar wel voorgevormd. Lightly lined zijn de mijne nu, echt fijn!

3 maanden geleden

Ohnee! Ik ben hier ook bang voor 🙈 ben van 75E/F naar een G gegaan. Hoop d ...
Ja ik koop er maar steeds 2 dan kan ik gewoon vaak wassen en heb ik er altijd een 🙈 minimaliseert de kosten ook een beetje haha. En ik ga ze mooi bewaren voor als er later een 2e komt 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op Ninia

Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik heb ook nog een kleine onder maat. I ...
Ik had deze maat ook vorige zwangerschap en qua comfortabele bhs kwam ik uit op de bonprix en voor iets mooier zittende bij Anita..bij de bonprix had de biologische katoen die per 2 gaan. Ze zitten vooral heel lekker, maar wel voor onder trui of zo, niet voor onder strakker topje/shirtje. Die van Anita kan je bij bijna elke goede lingeriezaak krijgen en dan zou ik wel even laten meten. Ik ben toen overigens van 70E naar 75G gegaan en later weer naar 75D...ik heb nog wat 75E liggen, dus ben benieuwd waar ik dit keer op uit ga komen 🫣

3 maanden geleden

Ik draag zelf 85G en ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap voedingsbhs gekocht bij babypark maat XL Deze zijn heel rekbaar en zonder vervelende naden. Ze steunen niet zo goed als een echte BH maar voor mij goed genoeg.