58 Reacties
9 maanden geleden
Eerste echte lach hier was met 5w, en die was voor papa. We hebben er zelfs een foto van waar ik super blij mee ben 馃グ
9 maanden geleden
Reflexmatig lachen in slaap was al vanaf de 1e week
Bewust kleine lachjes toen ze net 6 weken oud was , wel kleine glimlachjes . Nu is ze ruim 7 weken en lacht ze af en toe wel duidelijker en met open mond maar het is elke keer snel weg en gebeurt niet frequent.
Van consultatiebureau vernam ik dat het tussen week 7 en 10 ongeveer hoort te komen
9 maanden geleden
Hij lachte al vrij vroeg. Ik denk met 9 weken en hij was 5 weken te vroeg geboren.

9 maanden geleden
Hier rond 5 weken, screenshot uit een filmpje waar je echt duidelijk ziet dat hij lacht er reageert op mijn hoge baby stem 馃ぃ

9 maanden geleden
Al sinds ze iets meer dan 3 weken is. Vooral naar papa en mams en soms naar grote broer. Vandaag ook naar de jeugdarts op het consultatiebureau. Had daarvoor gevraag of het al kon zo vroeg, leek haar niet waarschijnlijk. Maar toen zag ze het zelf馃榿
9 maanden geleden
Ik kan elke keer wel bijna huilen als hij lacht 馃ぃ
Sinds een week reageert hij echt met lachen. Hij is morgen 7 weken 馃グ

9 maanden geleden
Reactie op Klaarvoorbabynummer2
Al sinds ze iets meer dan 3 weken is. Vooral naar papa en mams en soms naar ...
Hier met 4 weken bij het consultatiebureau ook helemaal verbaasd dat ze al zoveel lachte, ze lacht naar iedereen zo ongeveer dus ook daar haha.
9 maanden geleden
Hier was de eerste lach met ongeveer 4,5e week. Ze keek me met grote ogen aan, ik zei wat tegen haar en meteen kwam daar echt een giga lach. Ooooh ik smolt helemaal, kon wel janken 馃槀鉂わ笍