58 Reacties

9 maanden geleden

Eerste keer met 4.5 week. Ze was zo naar me aan het kijken dat ik het vermoeden had dat het moment wel eens daar kon zijn. Heb het dan ook op video vastgelegd 馃グ

9 maanden geleden

Deze week, week 7, werd het echt duidelijk. Deze foto kunnen maken. Niet de beste, maar echt leuk om te zien! Ze lacht nu ook als ik met haar bezig ben en gekke geluiden maak of haar kietel enzo.

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Deze week, week 7, werd het echt duidelijk. Deze foto kunnen maken. Niet de ...
Geboren net 38 weken.

9 maanden geleden

Eerste echte lach hier was met 5w, en die was voor papa. We hebben er zelfs een foto van waar ik super blij mee ben 馃グ

9 maanden geleden

Hier de eerste lach met 4 weken, bij papa op het verschoningskussen馃槉

9 maanden geleden

Reflexmatig lachen in slaap was al vanaf de 1e week Bewust kleine lachjes toen ze net 6 weken oud was , wel kleine glimlachjes . Nu is ze ruim 7 weken en lacht ze af en toe wel duidelijker en met open mond maar het is elke keer snel weg en gebeurt niet frequent. Van consultatiebureau vernam ik dat het tussen week 7 en 10 ongeveer hoort te komen

9 maanden geleden

Hier met drie毛nhalve week, hij is wel met 41 weken geboren en is vandaag zes weken. Hij lacht veel naar zijn zus en hij volgt haar goed. Hij reageert veel op je als hij wakker is 鈽猴笍.

9 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

Reflexmatig lachen in slaap was al vanaf de 1e week Bewust kleine lachjes ...
Geboren met 38 weken trouwens

9 maanden geleden

Hier met zo'n 2 weken al, wel geboren met 41+2. En ze lacht zoveel 馃グ

9 maanden geleden

Met 2.5 week 馃グ nog niet gefotografeerd gekregen helaas

9 maanden geleden

Hij lachte al vrij vroeg. Ik denk met 9 weken en hij was 5 weken te vroeg geboren.

9 maanden geleden

Hier rond 5 weken, screenshot uit een filmpje waar je echt duidelijk ziet dat hij lacht er reageert op mijn hoge baby stem 馃ぃ

9 maanden geleden

Bij ons rond de 8 weken! Daarvoor wel een snel grijnsje af en toe, maar met 8 weken echt dat ze naar je lacht/op je reageert met een lach. Het is zo cute. Ook met 38 weken geboren

9 maanden geleden

Al sinds ze iets meer dan 3 weken is. Vooral naar papa en mams en soms naar grote broer. Vandaag ook naar de jeugdarts op het consultatiebureau. Had daarvoor gevraag of het al kon zo vroeg, leek haar niet waarschijnlijk. Maar toen zag ze het zelf馃榿

9 maanden geleden

Ik kan elke keer wel bijna huilen als hij lacht 馃ぃ Sinds een week reageert hij echt met lachen. Hij is morgen 7 weken 馃グ

9 maanden geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Al sinds ze iets meer dan 3 weken is. Vooral naar papa en mams en soms naar ...
Hier met 4 weken bij het consultatiebureau ook helemaal verbaasd dat ze al zoveel lachte, ze lacht naar iedereen zo ongeveer dus ook daar haha.

9 maanden geleden

Met 6 weken kregen wij de eerste lachjes, echt zo schattig!

9 maanden geleden

Hier was de eerste lach met ongeveer 4,5e week. Ze keek me met grote ogen aan, ik zei wat tegen haar en meteen kwam daar echt een giga lach. Ooooh ik smolt helemaal, kon wel janken 馃槀鉂わ笍

9 maanden geleden

Met 3.5 week. Hier voor het eerst op de foto. Wel alleen nog naar papa en mama. Maar zo lief 馃ズ

9 maanden geleden

Ruim 3 weken en vandaag eerste lachje gezien馃榾 weekje later geboren dus omgerekend 4 weken