7 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben vandaag 7+3 de eerste echo gehad! En gaan zondag aan ouders en broertjes en zusjes vertellen

4 maanden geleden

Wij wachten tot na de 20 weken echo.. we hebben ons dochtertje met 22.⁵ weken moeten afgeven😭😭😭

4 maanden geleden

Wij bij 5+4 aan onze ouders, broer, zwager en schoonzusje. Ik op het werk vorige week omdat ik me helemaal niet goed voelde. En vandaag na de echo heeft mijn man het op het werk verteld en kijken we wanneer we de rest van familie en vrienden vertellen.

4 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Wij wachten tot na de 20 weken echo.. we hebben ons dochtertje met 22.⁵ we ...
Wat verdrietig 😞! Dan snap ik dat jullie langer wachten

4 maanden geleden

Reactie op SpruitFebruari2025

Wij bij 5+4 aan onze ouders, broer, zwager en schoonzusje. Ik op het werk v ...
Oh dat vind ik wel vrij snel. Ik zit nu op 7+2 en gaan het pas rond 9 vertellen. Willen het niet te vroeg zeggen! Liefst zou ik wachten tot 12, maar dat duurt ook nog wel even

4 maanden geleden

Reactie op Misty91

Oh dat vind ik wel vrij snel. Ik zit nu op 7+2 en gaan het pas rond 9 verte ...
Wij wilden eigenlijk ook wachten, maar aangezien ik nu al twee weken niet fit ben door onder andere ijzertekort en ik daarvoor niet thuis ga blijven, en wel wil werken (werk in de kinderopvang) wilde ik toch aan mijn collega's vertellen hoe en wat. Kunnen hun er ook rekening mee houden, en dat is gewoon heel fijn

4 maanden geleden

Wij gaan het volgende week bij 5+3 vertellen aan mijn schoonouders en schoonzussen, vooral omdat we hen dan zien en we het wel face to face willen zeggen. Maar daarnaast ook dat áls het misgaat, we juist ook steun kunnen vinden bij familie. De week erna bij 6+3 vertellen we het aan mijn ouders en zus. Een paar vriendinnen zal ik het binnenkort ook al vertellen, maar dat is vooral omdat ik met 1 ga high tea en en wel moest doorgeven dat ik zwanger ben, dus dan gaat de er zie dag sowieso ook achter komen (dan ben ik 9+3 waarschijnlijk). En een andere vriendin wanneer ik rond de 10 weken ben, want zij is ook zwanger momenteel en zou het leuk vinden als ze nog op tijd weet dat we dan samen zwanger zijn. Een volgende optie zou pas op haar babyshower zijn en dat vind ik niet gepast😅 Verder wachten we wel met vertellen tot na de 13 weken echo. En wellicht online pas na de 20 weken echo, maar daar ben ik nog niet over uit. Wij hebben in de vorige zwangerschap ook ons dochtertje verloren, dus wil ergens voorzichtig zijn, maar de mensen die echt dichtbij staan wil ik het dus wel vroeg vertellen zodat we er echt samen doorheen kunnen mocht het mis gaan