7 Reacties
vorig jaar
Wanneer heb je voor het laatst contact gehad met de huisarts? Anders zou ik namelijk gewoon even contact met de huisartsenpost opnemen. Klinkt namelijk niet fijn
vorig jaar
Ik heb exact hetzelfde gehad. Zo vermoeiend ook hè? 😮💨 Wat bij mij hielp was uiteindelijk zo’n zoutoplossing neusspoeling:
https://www.etos.nl/producten/rhinicur-neusspoeling-120565276.html
vorig jaar
Ik ook gehad 2 weken lang en elke dag rhinohorn werkte goed, HAP ook aan de lijn gehad doen niks anders, stonden wel goed te woord en sloten alle andere vormen van oorzaken hoofdpijn en zwanger uit, maar bellen heeft dus wmb geen zin.
Sterkte!
Douchen/ in bad gaan / muts op houden in huis hielp ook mee bij mij (hoofd warm houden)
vorig jaar
Huisarts kan helaas niets doen aan een virale infectie, dit moet vanzelf overgaan. Een bacteriële infectie kunnen ze alleen medicatie voor uitschrijven maar 9/10x gaat het om een virale infectie. Gewoon je paracetamol nemen, warm bad, stomen eventueel, zoutoplossing van de drogist. Sterkte!
vorig jaar
Ik heb het afgelopen week ook weer gehad maar was er deze keer snel vanaf gelukkig. Wat ik heb gedaan is 3x per dag stomen met inhalatiecapsules van de Kruidvat, daarna je neus snuiten (maar niet te hard). Voor de rest van de dag en dat klinkt vies, alleen maar je neus ophalen omdat je anders misschien te hard snuit en het juist je holtes in snuit. Ik pakte ook standaard 2/3x per dag 1 paracetamol vaak net voor het stomen.