13 Reacties

2 dagen geleden

Heb ik ook haha, hoort erbij denk ik! 😆

2 dagen geleden

Reactie op Leonydijkstra

Heb ik ook haha, hoort erbij denk ik! 😆
Haha ja t is echt bizar wat eet je zoal wat vullend is?

één dag geleden

Ik heb dit het eerste trimester gigantisch gehad en heb het nu soms nog steeds (17wk) maar bij mij ligt het ook echt aan de hoeveelheid slaap! Heb ik een slechte nacht gehad, eet ik de dag erop veeel meer. Maar dit herken ik ook al wel van voor mijn zwangerschap, alleen de bizarre mate van de honger (letterlijk ieder uur een rommelende buik) is wel nieuw voor me haha

één dag geleden

Reactie op Jottem12

Haha ja t is echt bizar wat eet je zoal wat vullend is?
Eiwitten vullen het meest en verzadigen dus ook het langst.

één dag geleden

Ik had t ook heel erg. Las hier toen tip waterdrinken voordat je gaat eten, dat vond ik wel goeie. En ik eet nu wat grotere porties bij mn 3 maaltijden zodat ik langer vol zit dat helpt ook wel

één dag geleden

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, was een jongen die groot geboren is en daarna ook een grote eetlust had tot 1 jaar! 😂 Vriendin van mij had dit ook, geen groot geboren kind hoor maar wel grote eetlust kwa melk toen hij geboren was. Ik heb nu het tegenovergestelde en ben zwanger van een meisje. Misschien toeval maar wel grappig zo'n verschil!

één dag geleden

Jaa, ik blijf maar eten!!

één dag geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, was een jongen die groot geb ...
Grappig, ik had dit bij mijn zoontje ook in de zwangerschap (continu honger). Die is alleen dan niet heel groot geboren maar juist klein. Echter wel heel snel ingehaald. Bij mijn dochter totaal niet gehad, en nu ook weer zwanger van een meisje en totaal geen eetlust. Maar nu wel een opspelende galblaas erbij en veel pijn bij/na het eten, ongeacht wat ik eet. Dat zal ook wel een hoop doen in mijn geval

één dag geleden

Herkenbaar! Haha elk uur honger als een paard!!

één dag geleden

Ik had er de eerste weken last van, nu niet meer. Op dagen dat ik me niet misselijk voel is mijn eetlust niet anders dan anders.

één dag geleden

Jaa ik heb om 10u al mn lunch (3 boterhammen) opgegeten op werk 😅 Bijna meer honger dan in eerste trimester, nu ook 20 weken.

19 uur geleden

Ik las in één van de nieuwsbrieven dat je vanaf week 19 te maken kun krijgen met cravings. Dus dat klinkt dan logisch dat je meer behoefte krijgt aan eten. Er stond wel bij dat je hier niet altijd gehoor aan hoeft te geven 😆 ik moet zeggen dat eiwitten in de vorm van ei of kwark/yoghurt voor mij goed werken.

18 uur geleden

Volkoren producten, groenten en eiwitten helpen om te vullen. Zo ben ik ook weer begonnen aan kwark en volkoren boterhammen. Straks weer wat soepjes maken met lekker veel groente erin. Maar alsnog herkenbaar hoor, ook al zit ik vol, hongergevoel blijft.