57 Reacties

3 maanden geleden

Dirkje! In mijn vriendinnengroep gebruiken we al jaren Dirkje voor onze toekomstige kinderen. Het eerste Dirkje is geboren, wij krijgen Dirkje 2. Soms Kabouter. We hebben allebei een achternaam die met het bos te maken heeft, dus vond kabouter wel lief!

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Dirkje! In mijn vriendinnengroep gebruiken we al jaren Dirkje voor onze toe ...
Haha wat leuk!😁

3 maanden geleden

Arie 👌. Dit gebruikten we vorige keer ook. Toen het vervolgens een meisje bleek te zijn werd het voor de grap Fleur. (Ze heet nu echt Fleur 🫣😜.)

3 maanden geleden

Piet 😂 want zo noemt ons zoontje de baby

3 maanden geleden

Wij hebben het gedoopt tot marshmallow😊

3 maanden geleden

Druifje 🧸🤎

3 maanden geleden

Frummel 🤭

3 maanden geleden

Oh wat een grappige vraag! Wij hebben de onze voor nu pinda genoemd 🤭

3 maanden geleden

Garnaaltje 🤭

3 maanden geleden

Tijdens onze vakantie in Italië hebben we bedacht welke Italiaanse steden leuke baby namen zouden worden. Toen mijn menstruatie niet kwam maakte ik baby grapjes met de naam Luca. Toen ik net na de vakantie zwanger bleek te zijn bleef Luca hangen 🤭 overigens is Luca ook een serieuze optie voor naam mocht het een jongetje worden

3 maanden geleden

Wij houden van de Latijns Amerikaanse cultuur dus hebben gekozen voor Niño wat Baby/kind betekend op z’n Spaans :)

3 maanden geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Haha wat leuk!😁
Hebben jullie zelf ook een "werknaam" voor de baby?

3 maanden geleden

Fritsie!

3 maanden geleden

Reactie op FloorH94

Hebben jullie zelf ook een "werknaam" voor de baby?
Nog niet echt eigenlijk haha. Mijn vriend vind Scampi grappig, die wordt ook gebruikt in Ferry de film. Maar juist daarom vind ik het wat minder 🤣 ik denk dan eerder aan boefje ofzo. Vind dat wat schattiger klinken

3 maanden geleden

Reactie op NathJo

Tijdens onze vakantie in Italië hebben we bedacht welke Italiaanse steden l ...
Bij ons een soortgelijk verhaal. Afgelopen zomer waren we in Australië en gingen we van elke plaatsnaam die we tegenkwamen bedenken of het een leuke naam van een kind zou zijn.. Nu noemen we de baby Gympie 😌

3 maanden geleden

Poppy seed.

3 maanden geleden

Uk! Of Ukkie ;)

3 maanden geleden

Puk!

3 maanden geleden

Mijn eerste was Nopje. Van de spreuk in je nopjes zijn. Vond het een fijne gedachte dat die daarbinnen in zijn nopjes was. Helaas werd het een miskraam. Dit keer is het Pip 😅

3 maanden geleden

Peanut 🤍