42 Reacties
één maand geleden
Wat grappig dat je landkaarttong hebt vanaf je zwangerschap!
Wist je dat je hiermee geboren werd? Althans dat zij mijn huisarts. En dat het dus op een random moment in je leven voor hrt eerst kan opkomen. Bij mij rond mijn 22e ofzo voor het eerst gekregen, gewoon heel random na het eten van tomaat😂 Zo heb ik er 2 maanden geen last van, dan weer af en toe wel paar keer achter elkaar. Echt een raar iets!
één maand geleden
Reactie op LV00
Wat grappig dat je landkaarttong hebt vanaf je zwangerschap!
Wist je dat j ...
Haha jaa en schijnt dat het dus ook niet meer weggaat 😩! Voor mn zwangerschappen in elk geval nooit opgemerkt of last van gehad en tussen mn zwangerschappen (en miskramen) ook niet echt dus denk dat het bij mij puur aan hormonale schommelingen ligt.
Misschien dat het straks bij mn menstruatie af en toe de kop opsteekt, ben benieuwd
één maand geleden
Reactie op Arabella
Ik heb ineens witte haartjes op m’n hoofd 😭
Same
één maand geleden
Boeraanvallen die uren (denk tussen de 3 en 24) kunnen duren. Het schijnt vanuit mijn maag te komen (die is erg van slag vanwege oa deze klacht, reflux en maagzuur in XL variant) en heeft niets te maken met luchthappen. Supervervelend, want bij een langdurige aanval kan ik niet slapen.
één maand geleden
Ik heb sinds de zwangerschap meer last van oorsmeer. Echt dat mijn oren ervan gaan jeuken als ik meer dan 3 dagen niet schoonmaak. Zo bizar. Voorheen nooit last van.
één maand geleden
Kleine puistjes/pukkeltjes op en rond m’n borsten. Snap er geen pepernoot van. En hele droge huid op bijv armen en benen, maar mega vette hoofdhuid waardoor ik veel meer mijn haren moet wassen dan normaal. Wandelen en praten tegelijkertijd staat gelijk aan een halve marathon lopen en kan sinds kort niet meer goed voelen (heel raar gevoel!) of ik nou honger heb of niet. Savonds staat de buik zo strak alsof wanneer ik me zou uitrekken, spontaan zou scheuren. En dan soms nog steefs een onwerkelijk gevoel hebben bij de zwangerschap?!
één maand geleden
Als ik me ergens krab op mijn lichaam, hoe zacht en voorzichtig ik ook ben, dan heb ik meteen bloeduitstortingen en dan vooral heel erg bij mijn borsten 😅