27 Reacties

één dag geleden

Ik ken iemand die steelwratjes kreeg, vooral op de borst. Na de zwangerschap verdwenen ze weer.

één dag geleden

Zelf heb ik een hele droge huid gekregen (ipv vet wat je overal leest) en ben ik snel buiten adem

één dag geleden

Wat grappig dat je landkaarttong hebt vanaf je zwangerschap! Wist je dat je hiermee geboren werd? Althans dat zij mijn huisarts. En dat het dus op een random moment in je leven voor hrt eerst kan opkomen. Bij mij rond mijn 22e ofzo voor het eerst gekregen, gewoon heel random na het eten van tomaat😂 Zo heb ik er 2 maanden geen last van, dan weer af en toe wel paar keer achter elkaar. Echt een raar iets!

één dag geleden

Reactie op LV00

Wat grappig dat je landkaarttong hebt vanaf je zwangerschap! Wist je dat j ...
Haha jaa en schijnt dat het dus ook niet meer weggaat 😩! Voor mn zwangerschappen in elk geval nooit opgemerkt of last van gehad en tussen mn zwangerschappen (en miskramen) ook niet echt dus denk dat het bij mij puur aan hormonale schommelingen ligt. Misschien dat het straks bij mn menstruatie af en toe de kop opsteekt, ben benieuwd

één dag geleden

Ik heb ineens witte haartjes op m’n hoofd 😭

één dag geleden

Reactie op Arabella

Ik heb ineens witte haartjes op m’n hoofd 😭
Same

één dag geleden

Hi, sinds ik zwanger ben heb ik steel wratjes. Voornamelijk in mijn nek en onderbuik. Hopelijk gaan ze weer weg als ik ben bevallen 😁 maar heb er verder geen last van

één dag geleden

Reactie op Lousb12

Haha jaa en schijnt dat het dus ook niet meer weggaat 😩! Voor mn zwangers ...
Klopt, gaat niet meer weg🥲 Wel fijn dat jij er dan alleen last van hebt! Ik echt heel random, soms ook een hele tijd niet

één dag geleden

Reactie op Esm89

Hi, sinds ik zwanger ben heb ik steel wratjes. Voornamelijk in mijn nek en ...
Die heb ik ook. Vk gaf aan dat ze het nog niet eerder had gehoord. We hoefden er niks aan te doen. Wel vreemd 😂

één dag geleden

Boeraanvallen die uren (denk tussen de 3 en 24) kunnen duren. Het schijnt vanuit mijn maag te komen (die is erg van slag vanwege oa deze klacht, reflux en maagzuur in XL variant) en heeft niets te maken met luchthappen. Supervervelend, want bij een langdurige aanval kan ik niet slapen.

één dag geleden

Reactie op Jillie94

Die heb ik ook. Vk gaf aan dat ze het nog niet eerder had gehoord. We hoefd ...
Ja same! En van die kleine wilde vleesjes op verschillende plekken.

één dag geleden

Meer beharing, met name in mijn gezicht en op mijn buik

één dag geleden

Ik heb sinds de zwangerschap meer last van oorsmeer. Echt dat mijn oren ervan gaan jeuken als ik meer dan 3 dagen niet schoonmaak. Zo bizar. Voorheen nooit last van.

één dag geleden

S’ nachts kramp die in mn kuiten schiet. Weet pas sinds de verloskundige vandaag dat dat bij de zwangerschap hoort 🥲

één dag geleden

Kleine puistjes/pukkeltjes op en rond m’n borsten. Snap er geen pepernoot van. En hele droge huid op bijv armen en benen, maar mega vette hoofdhuid waardoor ik veel meer mijn haren moet wassen dan normaal. Wandelen en praten tegelijkertijd staat gelijk aan een halve marathon lopen en kan sinds kort niet meer goed voelen (heel raar gevoel!) of ik nou honger heb of niet. Savonds staat de buik zo strak alsof wanneer ik me zou uitrekken, spontaan zou scheuren. En dan soms nog steefs een onwerkelijk gevoel hebben bij de zwangerschap?!

één dag geleden

Als ik me ergens krab op mijn lichaam, hoe zacht en voorzichtig ik ook ben, dan heb ik meteen bloeduitstortingen en dan vooral heel erg bij mijn borsten 😅

één dag geleden

Reactie op ABC1237

Ik ken iemand die steelwratjes kreeg, vooral op de borst. Na de zwangerscha ...
Ja! Ik ook bij mijn eerste zwangerschap.🤭

één dag geleden

Heel snel slapende voeten. Ook bij een normale houding op een stoel

één dag geleden

Reactie op Miesvdv

Heel snel slapende voeten. Ook bij een normale houding op een stoel
Hier ook, handen en voeten. Als ik iets draag ofzo en ze lang in dezelfde positie waren gaan die uit het niets tintelen.

één dag geleden

Verstopte oren. Er zit blijkbaar water achter mijn trommelvliezen, gelukkig helpt de neusspray die ik kreeg. Zou ook door de zwangerschap komen, meer slijmvliesaanmaking die over je hele lichaam werkt 😅