10 Reacties

10 dagen geleden

Ik hen geen ervaring met dat merk doekjes, maar 1 ding wel over na te denken. Bij mijn jongste dacht ik goed te doen en idd doekjes op waterbasis te kopen. Doordat de doekjes veel natter waren, bleven de billen nat en kreeg hij veel meer luieruitslag. Toen ik stopte met doe doekjes nu vrijwel geen last meer.

10 dagen geleden

Na茂f hebben wij gehad dat ze gingen schimmelen. Belangrijk dus ze goed dicht te houden!

10 dagen geleden

Ja, gebruikt. In de eerste fase alles van Na茂f om allergie毛n in de gaten te houden. Later overgegaan op Kruidvat eigen merk, lotiondoekjes. Tip koop niet teveel in, het is uitzoeken wat je zelf fijn vindt en waar je kindje goed tegen kan. Het is immers zo bijgekocht

10 dagen geleden

Ik vond de na茂f geloof ik wat te droog. Er zit veel verschil in waterdoekjes hoe nat ze zijn. Ik gebruik momenteel de AH baby waterdoekjes en heb ook de waterdoekjes van Neutral gebruikt. Maarja Neutral (en Na茂f) zijn eigen onnodig duur. Er zijn zat goedkopere prima alternatieven!

10 dagen geleden

Ik koop altijd Waterwipes als ze 1+1 gratis zijn in grootverpakking, die zijn ook plasticvrij en bevatten zo min mogelijk ingredi毛nten. Voor je eerste kindje zou ik even wat verschillende soorten inslaan, dan ontdek je vanzelf wat je fijn vindt. De waterdoekjes van AH zijn bijvoorbeeld ook best prettig.

10 dagen geleden

Gehad maar echt niet fijn. Heel droog

9 dagen geleden

Wij gebruiken die al zeker een jaar. Vind ze heel fijn en helemaal niet droog zoals ik hier lees. Ze hebben wel onlangs de formule aangepast dus misschien daardoor. Koop ze altijd in de aanbieding voor ca 50% van de prijs. Heb ook waterwipes gehad, die waren ook prima alleen komen die doekjes er niet normaal uit. Elke x trek je er maar 1 uit en moet je lopen pielen om het volgende doekje te vinden. De kruidvat doekjes vind ik waardeloos en de pamper harmonie aqua zijn ook top maar belachelijk duur

9 dagen geleden

Naif, hele fijne geurloze doekjes! Koop ze altijd in de aanbieding in bulk online, dan kosten ze 1,80 per pakje ofzo ipv 3,50 of hoeveel ze in de winkel ook kosten. Zoontje heeft een hele gevoelige huid en reageert al sinds hij 2 maanden was (nu 2 jaar) heel goed erop. Andere doekjes krijgt hij uitslag van

9 dagen geleden

Ik vond ze ook droog.. Ik vind de Waterwipes heel prettig馃檪

8 dagen geleden

Wij gebruiken etos waterdoekjes. Stevig, niet te nat, niet te droog. En vaak in de aanbieding 馃憤馃徎