10 Reacties

2 maanden geleden

* iets boven het schaambot ook. Maar wel echt eenzijdig.

2 maanden geleden

We zijn hier zeker gevoeliger voor. Bij mij is de zwangerschap helaas vroegtijdig geëindigd, waarschijnlijk door een blaasontsteking (wist niet dat ik dit had). Dit was echter wel al later in de zwangerschap. Op zich snap ik dat je vandaag niet wil bellen. Tot morgen wacht kán denk ik, maar hou het wel in de gaten. Wanneer je twijfelt gewoon bellen!

2 maanden geleden

Bij mij is ook de zwangerschap mis gegaan met 22.5 weken omdat ik een blaasontsteking had! (Wist niet dat ik een blaasontsteking had)

2 maanden geleden

Reactie op Fier

We zijn hier zeker gevoeliger voor. Bij mij is de zwangerschap helaas vroeg ...
Oh jemig zeg wat naar... 😪 heb er echt even geen woorden voor. Ik kreeg ook ineens rugpijn dus heb toch maar geappt naar de vk. Uiteraard is het nu dan ineens een stuk minder...

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Bij mij is ook de zwangerschap mis gegaan met 22.5 weken omdat ik een blaas ...
Jij ook al?! Mijn hemel. New fear unlocked 😭 wat ontzettend naar voor je zeg. Zoals ik ook tegen Fier zei heb ik er echt geen woorden voor..

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Jij ook al?! Mijn hemel. New fear unlocked 😭 wat ontzettend naar voor je z ...
Ik moet wel zeggen dat bij mij 2 gynaecologen iets anders zeiden. Ze een zei dat het vermoedelijk wel begonnen is bij de blaasontsteking, de ander zei dat er verschillende infecties gevonden waren (blaasontsteking, infectie in de vliezen + navelstreng) maar het niet met zekerheid te zeggen is dat de blaasontsteking alles veroorzaakt heeft. Ik denk zelf van wel, want blijkbaar gebeurd dat in de praktijk. Ik had echt 0 klachten, behalve vaker plassen, maar dat is ook gewoon een zwangerschapskwaal. Het zou dus goed kunnen dat ik er weken mee rond gelopen heb. Als je klachten hebt gewoon aan de bel trekken en dan zijn ze er vaak wel op tijd bij hoor. Ik laat zelf deze zwangerschap mijn urine wat vaker controleren voor de zekerheid. Meer dan dat kan ik ook niet doen:)

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Jij ook al?! Mijn hemel. New fear unlocked 😭 wat ontzettend naar voor je z ...
Ja super heftig en verdrietig...

2 maanden geleden

Nog even een update: uiteindelijk toch even langs de HA post gegaan en urine afgegeven. Geen blaasontsteking gevonden maar wel wat ontstekingscellen(?). Hij raadde aan om aan de cranberry en vitamine C te gaan. En als het erger wordt/koorts/etc. dan zeker bellen

2 maanden geleden

Je kunt ook blaasontsteking zelftesten kopen. Zijn goed betrouwbaar. Mijn vk zei dat je klachten van blaasontsteking als je zwanger bent heel anders kunnen zijn dan normaal, minder dat branderige gevoel of aandrang, maar vooral letten op krampen en kleine beetjes plassen. Ook meer kans op als je zwanger bent. Ik vond dat eng klinken en uit angst de juiste signalen te missen op zelftesten uitgekomen.

2 maanden geleden

Blaasontsteking komt heel veel voor bij zwangere vrouwen. Toevallig ben ik op vakantie en kom er gister achter dat ik blaasontsteking heb door 3 dagen giga pijn te hebben gehad. Ben zelf nog maar 6 weken, had nog geen echo gehad… vorig jaar miskraam gehad en mijn angst is natuurlijk groot. Toch een hartslag gezien en antibiotica gekregen, in de meeste gevallen is het niet gevaarlijk dus als je iets opmerkt gewoon laten checken en maak je niet té druk want je bent er snel bij.