11 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben trouwens 15+2 馃槃

茅茅n maand geleden

Ligt eraan.. heb je (onder) buikpijn? Mijn arts zei dat je dan niet mee moet wachten..

茅茅n maand geleden

Hooi, Ik had ook dat ik het voelde opkomen en branderig gevoel met kleine plasjes. Ik heb toen veel cranberrysap gedronken en veel water en het is gelukkig hiermee weggegaan. Zelf wilde ik niet gelijk antibiotica en het proberen hiermee op te lossen, gelukkig gelukt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Selflovefirst

Ligt eraan.. heb je (onder) buikpijn? Mijn arts zei dat je dan niet mee mo ...
Ik heb geen buikpijn.

茅茅n maand geleden

Ik had 2 weken geleden een blaasontsteking. Wat leidde tot bloedverlies en veel buikpijn. (Heb het niet voelen aankomen) dus ik raad aan gewoon lekker snel je urine te laten controleren 馃

茅茅n maand geleden

Even je vk bellen, kijken wat die zegt. Ik moest laatst van haar op een zaterdag langs de hap om urine in te leveren. Op de website van onze hap hebben ze een vragenlijst waarmee je kan checken of je ergens mee naar de hap mag komen of niet. Verdenking op blaasontsteking bij zwangeren is er 1 van.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ina33

Even je vk bellen, kijken wat die zegt. Ik moest laatst van haar op een zat ...
Ik ben echt nog nooit mijn eigen huisarts gesproken dus ik heb hier echt 0 verstand van 馃槄 In het weekend is mijn hap dicht, ik kan op de site geen nummer vinden die in het weekend te bereiken is. Hoe werkt zoiets dan?

茅茅n maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Ik ben echt nog nooit mijn eigen huisarts gesproken dus ik heb hier echt 0 ...
Een huisartsenpost is toch juist voor de avonden en weekenden. Moet je bij jullie dan naar t dichtstbijzijnde ziekenhuis? Laten checken hoor, een blaasontsteking kan een hoop veroorzaken en zeker onbehandeld. Ik spreek uit ervaring馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Een huisartsenpost is toch juist voor de avonden en weekenden. Moet je bij ...
Ja ik heb het gevonden 馃ぃ sta in de wachtrij

茅茅n maand geleden

Ik zou zeker direct urine inleveren! Een onbehandelde blaasontsteking kan nare gevolgen hebben, ook als je er maar kort mee loopt

茅茅n maand geleden

Heb urine al ingeleverd ze hebben helemaal niks gevonden (gelukkig) Ik moet extra veel water drinken en aan de bel trekken als ik ergens laat van krijg.