3 Reacties

20 dagen geleden

In mijn vorigr zwangerschap kreeg ik er constant harde buiken en oefenweeën door, na controle bleek het veroorzaakt te worden door een blaasontsteking. Tijdens een harde buik kan je kleintje wel iets minder voelen doordat het geheel gespannen is . Ondanks dat ik een paar jaar ervoor ook een blaasontsteking heb gehad, herkende ik het niet in de zwangerschap, de typische geur en pijn bij het plassen ontbraken toen . Als je het niet vertrouwt kan je altijd beter je urine laten controleren.

20 dagen geleden

Toen ik vorige zwangerschap een blaasontsteking had, voelde ik de baby nog heel actief. Ik wist alleen niet dat ik een blaasontsteking had, maar dat bleek achteraf. Maar baby was dus goed te voelen. Ik denk dat baby nu gewoon anders ligt bij je, maar maak je je zorgen? Want dan kan je ook de verloskundige even bellen natuurlijk

20 dagen geleden

Ik heb donderdag met de verloskundige gebeld, vrijdag urine laten testen. Vanaf morgen krijg ik een kuurtje. Dit is puur ‘nieuwsgierigheid’ naar de bewegingen en of de baby hier wat van mee zou krijgen. 😃