15 Reacties

8 dagen geleden

Dit zoek ik ook! Ik dacht de orginele genoeg zou zijn, maar je hebt dus een bladvergroter nodig?

8 dagen geleden

Je kan hem in principe ook als commode gebruiken zonder bladvergroter, alleen moet je dan schuin verschonen of ruimte laten aan 1 kant van de kast. Ik weet niet precies hoe degene heet die je moet hebben, maar als je googlet kan je die wel vinden geloof ik!

8 dagen geleden

Je hebt hier eigenlijk geen bladvergroter voor nodig! Ik gebruik hem al bijna 2 jaar voor mijn zoontje als commode zonder bladvergroter, en nu ook weer gekocht voor de baby!

8 dagen geleden

Reactie op LV00

Je hebt hier eigenlijk geen bladvergroter voor nodig! Ik gebruik hem al bij ...
Gewoon zo!

8 dagen geleden

Wij hebben er zelf een gemaakt en nog materiaal liggen om er evt meer te maken tegen een nette prijs :)

8 dagen geleden

Steekt iets over aan voor en achterzijde zodat je nog voldoende bij de lades kunt :)

8 dagen geleden

Bij ons werd het we too aankleedkussen aangeraden. Deze is aan de onderkant verhard. Wij hebben de kast iets van de muur gezet en deze dus in de lengte. Zo is het ook veilig om in de lengte te verschonen zonder bladvergroter! https://www.babypark.nl/we-too-waskussen.html

8 dagen geleden

Reactie op Bloem12_

Dit zoek ik ook! Ik dacht de orginele genoeg zou zijn, maar je hebt dus een ...
Wel als je in de lengte wil verschonen!

8 dagen geleden

Ja ik zoek dus ook één, maar kan helaas alleen de witte vinden, maar heb alle bruinzwarte meubels en donkere muren..

8 dagen geleden

Reactie op trotsemoeder4

Ja ik zoek dus ook één, maar kan helaas alleen de witte vinden, maar heb al ...
Ja precies…

8 dagen geleden

Ik heb deze via bol, en past perfect. Ik verschoon niet graag opzij, ik sta liefst voor mijn kindje.

8 dagen geleden

De achterkant zet je vast met 2 schroefjes, hij valt er zo ook niet af.

8 dagen geleden

En als laatste haha, hou er wel rekening mee dat je minder goed toegang hebt tot 2 van de bovenste lades. Lukt nog wel maar niet helemaal handig.

7 dagen geleden

Reactie op Oostende

En als laatste haha, hou er wel rekening mee dat je minder goed toegang heb ...
Oh top! Heb je toevallig een voorbeeld foto?🥰

6 dagen geleden

Reactie op anoniem2025zs

Oh top! Heb je toevallig een voorbeeld foto?🥰
Voila! :)