4 Reacties

2 maanden geleden

Bruin is inderdaad oud, maar als je eerst rood bloed had kan het prima dat dit het einde van de bloeding is en het daarom bruin kleurt! Hopelijk blijft het weg nu ❤

2 maanden geleden

Jeetje wat ontzettend spannend, ik snap dat je je zorgen maakt! Bruin bloed is altijd hoopvol hebben ze mij verteld. Als het doorzet met meer stolsels en heftige krampen dan lijkt het niet goed te gaan. Succes met de echo morgen! 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Eliwi

Jeetje wat ontzettend spannend, ik snap dat je je zorgen maakt! Bruin bloed ...
Ja! Het bloeden is gelukkig gisteren middag gestopt. Idd bruin bloed en eigenlijk sinds vandaag helemaal gestopt. Gelukkig ook geen buikpijn gehad, wel straks om half 9 een afspraak voor de echo staan. Maar de verloskundige belde net om even te kijken hoe het gaat en zij was opzich redelijk positief. Ze verwacht een kloppend hartje, maar toch zal de echo mij pas geruststellen. Wel vind ik de verloskundige praktijk waar ik bij zit echt het verschil maakt met hoe ik me voel. Zij zijn allemaal zo betrokken en lief, dat ik er om kan huilen (positieve zin😂). Nu maar ook tijdens de vorige miskraam. Dat scheelt zoveel!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Bruin is inderdaad oud, maar als je eerst rood bloed had kan het prima dat ...
Gelukkig goed nieuws! Gisteren avond de echo gehad, baby was lekker druk aan t bewegen en hartje klopte goed! Echt een opluchting ❤️