6 Reacties

4 maanden geleden

Nee als dit het enige bloed is niet

4 maanden geleden

Hi! Ik heb van de week hetzelfde gehad met 8+1, gelukkig had ik de volgende dag een afspraak bij de verloskundige en had ze alleen maar goed nieuws. De kleine groeit goed en het hartje klopte heel mooi. Bij mij was het waarschijnlijk een adertje die geknapt was, bij mij was het ook ongeveer hetzelfde als bij jou op de foto. Dit was bij niks ergs. Maar mocht je toch twijfelen kan je altijd de verloskundige bellen en uitleggen wat er gebeurd is.

4 maanden geleden

Ik heb het ookal gehad maar dan bruin bloed! Dag erna stopte het. En aantal uur na de inwendige echo ook, volgende dag was het ook gestopt, was ook niet viel. als je geen krampen etc ervaart zou ik ervan uit gaan dat het niks ernstigs is! Idd misschien adertje geknapt

4 maanden geleden

Hi, Ik ben 4 weken zwanger en heb vandaag menstruatie krampen gekregen een paar uur achter elkaar alsof ik elk moment ongesteld zou worden. Na het plassen bij het afvegen heb ik roze bloed. Nu een paar uur later zit er een klein licht bruin vlekje in me inlegkruisje. 😭 zie foto. Ik ben op vakantie en maak me erg zorgen. 1e zwangerschap.

4 maanden geleden

Ik had zon kleur ook een flinke plens en even later krampen en nu flink bloedverlies😭 ben bang voor miskraam.. wordt zo teruggebeld door verloskundige