7 Reacties

2 maanden geleden

Heyy, Ik snap je angst helemaal. Ik heb een aantal keer gehoord en gelezen dat je baby echt veilig zit, dus geen last heeft van de gemeenschap. Ik zou het overleggen met je verloskundige en het voor nu loslaten? Zover dat lukt natuurlijk… ik hoop dat het weer beter zal gaan voor je. Liefs van mij❤️

2 maanden geleden

Dankje!

2 maanden geleden

Ik heb dit bij de eerste ook regelmatig gehad. daarom vond ik dat nu ook weer hartstikke spannend. Nu wel een paar keer gehad, maar minder dan ik 'gewend' was. Het hoort er echt bij, er gaat dan een vaatje stuk, maar verder is het heel onschuldig. Ik moet eerlijk zeggen dat nu ik al een aantal keer geen bloedverlies heb gehad na de seks, ik dát juist weer spannend vind 😅

2 maanden geleden

Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gehad. Is omdat je baarmoedermond goed doorbloed is. Kan geen kwaad! Ik heb nu een hematoom in mn baarmoeder, dus nu na orgasme wat bruinverlies daarvan. Kindje zit echt goed ingepakt 🥰
Ja hier ook gehad! Zelfs helderrood en wat weefsel leek het op.. Maar hield de volgende ochtend alweer op en geen kramp of stolsels verloren. Dus ik ga ervan uit dat het goed is..

2 maanden geleden

Heb donderdag een extra echo

2 maanden geleden

Je vulva en baarmoedermond zijn extra doorbloed tijdens je zwangerschap, waardoor de kans groter is dat je tijdens gemeenschap iets van een vaatje beschadigd. Zou me er niet al te druk om maken. Wel altijd fijn voor je geruststelling als bv een controle inpland