18 Reacties

2 maanden geleden

Bij mij precies hetzelfde. Een hele boel vers bloed, maar de foetus was prima in orde. Waarschijnlijk een adertje in de vagina gesprongen. Sinds die tijd neem ik rust, ookal hoeft dat niet en verlies ik beetjes bloed roze/rood/bruin. De pijnen bij mij zijn vooral mijn darmen, bij elke scheve scheet denk ik dat het een miskraam is. Het is een gevoel van onmacht en angst. Ik weet dat het heel moeilijk is om de rust en ontspanning te vinden, binchwatchen op de bank met een dekentje heeft mij door de eerste dagen heen geholpen. Ik ben ook direct gestopt met voorbereiden voor de aankondiging en heb niet meer gegoogled naar zwangerschap etc. Ik ben verder ook niet op deze app geweest. Rusten, proberen te ontspannen en kop in het zand. Je kunt niets anders dan wachten. Heel veel succes

2 maanden geleden

Heel vervelend inderdaad. Wanneer is je volgende echo? Wist je dat sommige vrouwen gewoon ongesteld worden tijdens hun zwangerschap wellicht is dat het geval? Op een goede echo! ♥️

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Heel vervelend inderdaad. Wanneer is je volgende echo? Wist je dat sommig ...
Dat noemen ze een pseudo menstruatie en is geen echte menstruatie. Heeft te maken met te weinig hcg aanmaak waardoor je lichaam denkt dat je niet zwanger bent. Er komt ook geen eicel vrij.

2 maanden geleden

Heh wat naar 😟 hebben ze ook geen oorzaak kunnen vinden voor het bloedverlies bij je echo gister? Bij mij bleek er een klein hematoom aan het eind van mn baarmoedermond te zitten die de oorzaak was. Geheel onschuldig, maar het verklaarde wel alles en dat gaf rust. Kan me goed voorstellen dat deze onzekerheid verschrikkelijk is 😥

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Heh wat naar 😟 hebben ze ook geen oorzaak kunnen vinden voor het bloedverl ...
Nee, dachten een adertjes. Nu is het weer gestopt en over gegaan op bruin bloed dat is goed gok ik maar!

2 maanden geleden

Hier bij 10 weken ook krampen en bloedverlies in de nacht wat met twee dagen weer verdwenen is. Fijn om te horen dat het toch veel voor komt en iedereen dit spannend vindt.

2 maanden geleden

Reactie op IrisDan

Hier bij 10 weken ook krampen en bloedverlies in de nacht wat met twee dage ...
Hier was het idd na 2 dagen over. Ik zal morgen even met de verloskundige bellen dat zouden we namelijk doen om even te overleggen voor een extra echo voor mijn gemoedsrust

één maand geleden

Hier met 10 weken 2 dagen vandaag van bruin naar helder rood bloed met een stolsel erbij. Mag morgen om 13:00 uuur naar de verloskundige. Maar tepels ook minder gevoelig en lijken kleiner. Ben bang dat het bij mij niet goed gaat 😢

één maand geleden

Reactie op Didido

Hier met 10 weken 2 dagen vandaag van bruin naar helder rood bloed met een ...
Ach jee, wat vervelend. Had je je termijnecho al gehad?

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ach jee, wat vervelend. Had je je termijnecho al gehad?
Nee stond voor volgende week gepland. Wel rond de 8 weken hartje zien kloppen.

één maand geleden

Reactie op Didido

Hier met 10 weken 2 dagen vandaag van bruin naar helder rood bloed met een ...
Succes vandaag, hou je ons op de hoogte

één maand geleden

Ook hier maandochtend op de wc helderrood bloed verloren bij 9+4. Ik mocht gelijk komen voor een echo en alles was goed. Waarschijnlijk een hele gevoelige baarmoedermond. De verloskundige gaf ook aan dat bloedverlies zoveel andere oorzaken kan hebben dan een miskraam. Wij mogen gelukkig maandag weer komen voor de officiële termein echo. Ik wens een ieder die dit meemaakt veel rust en goede hoop dat het goed komt🤍.

één maand geleden

Reactie op Didido

Hier met 10 weken 2 dagen vandaag van bruin naar helder rood bloed met een ...
En?

één maand geleden

Reactie op Babii

En?
Helaas het ontzettend verdrietige nieuws gekregen en gezien dat er geen hartactie meer is. 😢 wat een verdriet

één maand geleden

Reactie op Didido

Helaas het ontzettend verdrietige nieuws gekregen en gezien dat er geen har ...
Oh dat meen je niet, wat was de oorzaak? Je was al zo ver…echt heeeeel veel sterkte

één maand geleden

Reactie op Babii

Oh dat meen je niet, wat was de oorzaak? Je was al zo ver…echt heeeeel veel ...
Is niet te achterhalen en onderzoeken het ook niet. Nu wachten en hopen dat het vanzelf komt. Vooral heel heftig om het kleintje te zien maar geen actie meer. Bedankt voor je berichtje ❤️

één maand geleden

Reactie op Didido

Hier met 10 weken 2 dagen vandaag van bruin naar helder rood bloed met een ...
Veel sterkte 😯😘

één maand geleden

Reactie op Didido

Is niet te achterhalen en onderzoeken het ook niet. Nu wachten en hopen dat ...
Ach wat verdrietig zeg. Jeetje ontzettend veel sterkte!