10 Reacties

één maand geleden

Hi lilylala, Ik ben vrijdag ook bloed verloren uit het niets.(ben nu 10+5) Langs geweest bij de VK en die zegt dat het echt geregeld voor komt. Bij mij kon ze zien dat het buiten het vruchtzakje zat. Zolang het bloeden is gestopt, geen andere klachten zoals krampen of stolsels zal het hopelijk goed zitten

één maand geleden

Reactie op Miesvdv

Hi lilylala, Ik ben vrijdag ook bloed verloren uit het niets.(ben nu 10+5) ...
Thanks voor je reactie! Had je veel bloed? Ik durf niet meer ver te gaan lopen, ben steeds bang dat ik weer ga bloeden.

één maand geleden

Ik heb bloed verlies sinds week 5 al. Maar zolang het roze is en niet helder rood hoef je je geen zorgen te maken. Ik ben nu 3 maanden zwanger en heb het af en to nog. Je lichaam geeft aan dat je wat rustiger aan moet gaan doen. Ik mocht ook niet meer heel zwaar tillen. Dus probeer te genieten van je vakantie

één maand geleden

Ik bloede met 8 weken ineens heeel erg. Idd ook gewoon kloppend hartje was echt verbijsterd.. dag erna opnieuw plus kramp maar nog een echo gekregen en groeide vrolijk door sindsdien soms bruin bloed verlies maar geen helder rood meer. Het is waarschijnlijk een vaatje geweest door een verkeerde beweging of teveel of te zwaar getild (opvang werk) ze gaven aan dat bloed lang niet altijd te maken heeft met foute boel. Probeer vast te houden aan de goede echo!

één maand geleden

Reactie op BAM1985

Ik heb bloed verlies sinds week 5 al. Maar zolang het roze is en niet helde ...
Dankje voor je reactie! Lijkt me toch elke keer weer schrikken dan wanneer je bloed verliest, maar zo te horen komt het vaker voor. Gelukkig is alles goed!

één maand geleden

Reactie op jopieee

Ik bloede met 8 weken ineens heeel erg. Idd ook gewoon kloppend hartje was ...
Dankje voor je reactie! Stelt me wel gerust. Ik dacht echt dat het einde verhaal was, omdat er zoveel bloed uit stroomde. Gelukkig is het bloeden bij jou ook gestopt! Ik moet het denk ik ook wat rustiger aan doen, 3 weken in de hitte een uur, soms 2 uur wandelen heeft er denk ik ook wel mee te maken. Laten we hopen dat bij iedereen de zwangerschap verder goed verloopt ♡♡♡ een kind krijgen is het mooiste wat er is.

één maand geleden

Reactie op Lilylala

Thanks voor je reactie! Had je veel bloed? Ik durf niet meer ver te gaan l ...
Ik zou niet zeggen dat ik extreem bloedde. Het was wel duidelijk aanwezig. Begon helderrood maar ging snel over in bruin

één maand geleden

Reactie op Lilylala

Dankje voor je reactie! Stelt me wel gerust. Ik dacht echt dat het einde ve ...
Ja zeker! Hier was het ook echt veel. Een flinke ongesteldheid was er niks bij en dacht ook het is klaar. Helemaal omdat het de nacht erna weer begon en echt helderrood. Pas daarna werd het gelukkig bruin! Bruin is goed zeggen ze dus daarop niet meer bang zijn! Houd je vast aan je echo en doe even rustiger aan! Komt goed

één maand geleden

Met veel bloedverlies kan het een hematoom in de baarmoeder zijn. Dat is op zich niet gevaarlijk maar je moet wel rustig aan doen want als je baarmoeder gaat krampen om het eruit te werken dan kan het gezonde vruchtje ook eruit gaan (zei onze verloskundige). Normaal gesproken lost je lichaam zo’n hematoom vanzelf op

één maand geleden

Reactie op ABC1237

Met veel bloedverlies kan het een hematoom in de baarmoeder zijn. Dat is op ...
Dankjewel voor je reactie:-). Hier had ik nog niet aan gedacht, maar zou goed kunnen inderdaad! Tot nu toe geen last meer gehad gelukkig.