4 Reacties

11 uur geleden

Naar wat voor priklocatie ga je? Ga je naar een ziekenhuis met een prikpoli? Daar zitten mensen die echt heel de dag prikken en zijn vaak veel handiger dan bijvoorbeeld een priklocatie bij een huisarts.

9 uur geleden

Reactie op Bosdieren

Naar wat voor priklocatie ga je? Ga je naar een ziekenhuis met een prikpoli ...
Ik mag niet naar het ziekenhuis van de huisarts. Moet gewoon bij de reguliere huisartsen prikpoli

één uur geleden

Ik ben ook moeilijk te prikken. Ik vraag altijd naar de meest ervaren prikkers. En dat zijn mensen die de hele dag niets anders doen dan prikken. Zijn er geen plekken waar je makkelijker te prikken bent? Hier al vaak op mijn hand geprikt. En hoe makkelijk je ader te vinden is verschilt ook nog eens per keer. Sterkte! Ik weet hoe het is!

één uur geleden

Reactie op ItsB

Ik mag niet naar het ziekenhuis van de huisarts. Moet gewoon bij de regulie ...
Oh echt, dat vind ik vreemd... ik woon ik een gemeente waar je een afspraak moet maken voor het prikken. Je kunt dan zelf de locatie kiezen. Het ziekenhuis, waar al het bloed uiteindelijk ook heen gaat, is er daar een van. Het maakt voor de uitslag namelijk niet uit waar je gaat prikken want die buizen worden niet bij de huisarts getest. Heb je gevraagd wat de reden is dat je niet naar het ziekenhuis mag van de huisarts? Wat QueXan zegt klopt ook inderdaad. Je onderarm, rug van je hand of zelfs je enkel gebied zijn alternatieve prikplaatsen maar wat ik heb gezien doen ze dit meestal alleen in het ziekenhuis bij de prik poli omdat ze daar veel meer ervaring hebben daarmee.