8 Reacties

16 dagen geleden

Kan echt vanalles zijn te veel gedaan te veel gebukt druk

16 dagen geleden

Heb ik namelijk ook vaker gehad bij mijn 2 andere zwangerschappen! Was elke x ma iets gesprongen en overbelast niks aan te doen

16 dagen geleden

Reactie op Anna1207

Heb ik namelijk ook vaker gehad bij mijn 2 andere zwangerschappen! Was elke ...
Ja klopt ik doe teveel op een dag misschien moet ik eens rustiger aan gaan doen ben ook altijd gehaast

16 dagen geleden

Alles wordt weker in je lichaam, dus bijv. ook je baarmoedermond. Het kan zijn dat die wat sneller gaat bloeden. Ik heb het nog wel eens bij ontlasting, een licht druppeltje bloed. Kan geen kwaad. Sterker nog, in m'n vorige zwangerschap ben ik best wel bloed verloren en heb nu een vrolijk meisje rondlopen. Bloed hoeft echt niet het ergste te betekenen gelukkig. Goed in de gaten houden als je wel echt meer gaat verliezen, dan gewoon bellen als je je zorgen maakt.

16 dagen geleden

Ik heb dit ook regelmatig. Blijkt dat er wat baarmoederslijmvlies buiten de baarmoedermond ligt en dat gaat snel bloeden. Niks ernstigs en kan gelukkig verder geen kwaad.

16 dagen geleden

Heb je toevallig gemeenschap gehad? Omdat je baarmoederhals zo gevoelig is tijdens de zwangerschap kan het goed zijn dat je na de gemeenschap wat bloed verliest. Eerste keer dat ik het had was ik ook in paniek maar bleek gelukkig niks aan de hand. En wat de rest ook zegt zo lang het weinig is en je er niet ook andere klachten bij krijgt zoals buikkrampen is er waarschijnlijk niks aan de hand. En anders gewoon contact opnemen met je verloskundige die hebben liever dat je een keer extra belt dan dat je je zorgen maakt.

16 dagen geleden

Reactie op Marielx

Heb je toevallig gemeenschap gehad? Omdat je baarmoederhals zo gevoelig is ...
Nee heb geen gemeenschap gehad

16 dagen geleden

Reactie op Baby Kr

Alles wordt weker in je lichaam, dus bijv. ook je baarmoedermond. Het kan z ...
Had wel wat meer dan lichte druppeltjes bloed