15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb sinds 4+3 op en af roze/rood/bruin bloedverlies. Geen krampen of stolsels. Ben nu 6+3 en het zet niet door tot nu toe. Alles wat ik kan doen is afwachten tot mijn eerste echo 9 juli 😅

2 maanden geleden

Verloskundige zegt overigens dat zolang het niet minstens net zoveel is als een menstruatie dat ik me geen zorgen hoef te maken

2 maanden geleden

Na geslachtsgemeenschap kan je ook beetje bloed weg vegen. Ik had bij me vorige zwangerschap zo vaak dat ik bloed afveegde pas toen ik wat verder was denk 6 maanden had ik het niet meer.

2 maanden geleden

Wat ontzettend naar en wat zou het je onzeker maken. Ik zou in jou gevoel wel bellen naar de verloskundige en aangeven dat je ongerust bent en graag wil dat ze kijken wellicht kunnen ze je dan gerust stellen.

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ik heb sinds 4+3 op en af roze/rood/bruin bloedverlies. Geen krampen of sto ...
Ooh wat spannend ook voor jou! Ik hoop voor ons beiden dat er niks aan de hand is!

2 maanden geleden

Reactie op Marey

Na geslachtsgemeenschap kan je ook beetje bloed weg vegen. Ik had bij me v ...
Ja, daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar het lijkt mij dat je dan al vrij snel na de geslachtsgemeenschap last hebt van roze afscheiding en dat de dag erna wel wat laat is?

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Wat ontzettend naar en wat zou het je onzeker maken. Ik zou in jou gevoel w ...
Ja dat ga ik inderdaad maar even doen!

2 maanden geleden

Reactie op MN1988

Ooh wat spannend ook voor jou! Ik hoop voor ons beiden dat er niks aan de h ...
Dat hoop ik ook voor ons 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op MN1988

Ja, daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar het lijkt mij dat je dan al ...
Nee ik heb ook paar x gehad 2 dagen na geslachtsgemeenschap

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ik heb sinds 4+3 op en af roze/rood/bruin bloedverlies. Geen krampen of sto ...
Ik heb precies hetzelfde.. Al een aantal dagen ook, maar zonder stolsels of krampen. Mag donderdag voor een vroege echo komen. Durf nog niet te zeggen hoeveel weken ik ben (volgens de app 5+5) omdat ik vermoed dat mijn eisprong later is geweest.

2 maanden geleden

Reactie op Marey

Nee ik heb ook paar x gehad 2 dagen na geslachtsgemeenschap
Oh ik wist niet dat dat kon (kon er online ook niet veel over vinden), dus goed om jouw ervaringen te horen! Dan hoop ik dat het inderdaad daardoor kwam en dat het verder niet erger wordt…

2 maanden geleden

Hi ladies, ik heb ook al bijna een week bloedverlies, roze , bruin soms niks en soms rood. Verder wel veel zwangerschaps symptomen, geen krampen en geen stolsels verloren. 1,5 week geleden de eerste echo gehad waar nog geen kloppend hartje te zien was werd geschat op 5+4. Ik mag maandag weer en ben heel erg benieuwd. Ik heb 2 miskramen gehad en deze voelde beide heeeel anders aan, daar had ik super veel kramp en gelijk veel bloedverlies. Ik hoop op het beste, wens jullie ook veel succes❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hi ladies, ik heb ook al bijna een week bloedverlies, roze , bruin soms nik ...
Wat spannend ook voor jou! Maar fijn dat je maandag weer een echo hebt! Hopelijk is het een goed teken dat het dit keer anders voelt dan bij je miskramen. Dat heb ik nu ook, bij mijn miskraam had ik echt rood bloedverlies en nu blijft het bij roze/bruine afscheiding. Duimen voor ons dat het goed zit! Als het aanhoudt, dan haalt de verloskundige onze echo naar voren, dus dat is fijn. Jij alvast veel succes maandag in ieder geval!

2 maanden geleden

Reactie op MN1988

Wat spannend ook voor jou! Maar fijn dat je maandag weer een echo hebt! Hop ...
Ik duim voor je!

2 maanden geleden

Inmiddels is bij mij het bloedverlies na twee dagen gelukkig gestopt. Ik heb vooral roze afscheiding gehad bij het afvegen en één keer na het afvegen een klein beetje rood bloed met een stolseltje. Bijna geen bloedverlies/afscheiding in het maandverband, een inlegkruisje was ruim voldoende. Aan het begin wel lichte krampen gehad. De verloskundige maakt zich niet zo’n zorgen en denkt dat een bloedvaatje is gesprongen door seks. Wel heeft ze mijn echo een week naar voren gehaald (wat ik heel fijn vind!). Ik weet dat ik die echo zal moeten afwachten, maar ik maak me vooral zorgen omdat ik sinds het bloeden begon ook geen gevoelige borsten meer heb gehad. Ik had verder nog geen andere kwaaltjes, maar voel me nu dus ook helemaal niet meer zwanger. Merk dat ik toch behoefte had om dit te delen, misschien dat er meer vrouwen last hebben van die onzekerheid?