9 Reacties

4 maanden geleden

Waarschijnlijk is dit gewoon innesteling. Geen zorgen dus ! Maar snap je angst

4 maanden geleden

Bloedingen aan het begin van de zwangerschap zijn best wel normaal. Het is echt niet altijd foute boel. Krampen zijn ook normaal. Pas wanneer je in grote hoeveelheden helderrood bloed verliest hoef je je zorgen te maken. Bij mijn dochter heb ik tot 13 weken dagelijks gebloed, dit ging om druppeltjes bij het afvegen. Na 13 weken stopte het. Ik ben nu zwanger van de tweede en bloed nu ook net als bij haar elke dag. Ik ben er veel geruster in, pas bij veel bloed maak ik me zorgen.

4 maanden geleden

Reactie op S09022025

Waarschijnlijk is dit gewoon innesteling. Geen zorgen dus ! Maar snap je an ...
Zo laat nog? Ik heb deze maand niet met ovulatietesten gewerkt, dus het zou een late eisprong geweest kunnen zijn dan 😅

4 maanden geleden

Reactie op soofjes

Bloedingen aan het begin van de zwangerschap zijn best wel normaal. Het is ...
Het was gelukkig helemaal niet zoveel bloed inderdaad. Ook geen stolsels, echt alleen rood bloed met afvegen. Einde van de dag was het al niet meer. We houden hoop 😅🥰

4 maanden geleden

Reactie op soofjes

Bloedingen aan het begin van de zwangerschap zijn best wel normaal. Het is ...
Dat is een geruststelling. Ik heb ook elke dag (oud) bloed bij t afvegen. Voelt heel naar.

4 maanden geleden

Reactie op Angela_2023

Dat is een geruststelling. Ik heb ook elke dag (oud) bloed bij t afvegen. V ...
Jaa ik weet heel goed hoe je je voelt! Ik heb bij m'n dochter echt 3x huilend de verloskundige gebeld omdat ik mezelf echt gek maakte. Maar ze is toch echt kerngezond geboren. Snap dat het naar voelt! Maar het gebeurt echt vaker. Pas als je veel begint te bloeden is het misschien mis, maar zelfs daarbij heb ik verhalen gehoord dat het alsnog goed ging. Bloed hoort er een beetje bij in het begin bij sommige mensen. Maar dat is gewoon niet iets dat algemeen bekend is..

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Zo laat nog? Ik heb deze maand niet met ovulatietesten gewerkt, dus het zou ...
Ja hoor, ik had dat bij mijn vorige zwangerschap zo rond week 4 / 5 dus dat kan gewoon.

4 maanden geleden

Reactie op HAG5225

Ja hoor, ik had dat bij mijn vorige zwangerschap zo rond week 4 / 5 dus dat ...
Oh wow, en ik maar denken dat dat al geweest moest zijn omdat ik anders nog geen positieve test kan hebben 😂

4 maanden geleden

Reactie op soofjes

Jaa ik weet heel goed hoe je je voelt! Ik heb bij m'n dochter echt 3x huile ...
Oh ja dat snap ik wel! Zeker omdat dit de eerste keer is vind ik alles ook nog zo spannend! Maar ik probeer nu inderdaad gewoon door te gaan en af te wachten tot ik naar de verloskundige kan! 😁