Pff ik weet dat ik het gewoon moet afwachten, maar wat is dat moeilijk zeg 😂
Afgelopen dinsdag eerste positieve test, gister clearblue 1-2 weken. Ben dus pas echt net zwanger. NOD lag namelijk op dinsdag/woensdag.
Gister tijdens werk kreeg ik wat last van krampen, en toen ik rond 11:00 op de wc zat zag ik wat helderrood bloed op mijn inlegkruisje. Daarna de hele dag door tot +/-15:00 bij het plassen wat bloed op het wc papier gehad, verder niet meer op het inlegkruisje. Het is dus uiteindelijk maar heel weinig bloed geweest, maar ik lees overal dat de combi bloed/krampen een slecht teken is 😩 maar het gekke is dat het totaal niet op een menstruatie lijkt, sowieso de hoeveelheid bloed was zo weinig.
Nogmaals, ik weet dat ik moet afwachten, heb nog niet eens contact gehad met een verloskundigenpraktijk 😂 wilde dat dit weekend gaan doen aangezien zij ook niks kunnen betekenen vóór 6/7 weken…
Moest het even kwijt aangezien niemand behalve mijn vriend nog van deze zwangerschap af weet 🙈 en aangezien dit de 1e positieve test is en we pas sinds vorige maand echt aan het proberen zijn is alles nog heel nieuw 😂