31 Reacties

2 maanden geleden

Heb je ook last van krampen en stolsels? Wat vervelend dat je pas over 2 weken terecht kan! Ik heb zelf ook last van soms wat bloedverlies, niet iedere dag, maar bij mij zeiden ze dat als het zonder stolsels is en geen krampen erbij dat het niet perse een miskraam hoeft te zijn en dat ik daarvoor niet meteen hoef te bellen. Als je je echt heel veel zorgen maakt zou ik wel nog een keer bellen en aandringen op een echo. Zeker als zij al uitgaan van een miskraam lijkt het me toch fijn als er meer zekerheid is 😅

2 maanden geleden

Geen krampen, vanochtend echt zomaar 2 inie minie stolsels daarna niet meer. Omdat het vruchtje kleiner was zei vk dat ik gelijk uit moest gaan van een miskraam.

2 maanden geleden

Jeetje wat streng kan je niet zo een betaal echo laten maken? Aangezien je al een kloppend hartje hebt gezien? Je kan ook eerst aandringen bij hun natuurlijk

2 maanden geleden

Oh dat is wel heel direct dan 😅 Ik zou toch nog een keer dan bellen en vragen om een eerdere echo. Ik hoop toch dat zij ook snappen dat dit heel spannend is

2 maanden geleden

Pfff heel vervelend. Ik was afgelopen vrijdag nacht zelf 8+3 en had ook bloedverlies. Ik heb mijn verloskundige praktijk zelf huilend opgebeld omdat ik bang was voor een miskraam. De volgende dag was ze speciaal voor mij naar de praktijk gekomen ondanks de praktijk gesloten was. En gelukkig hebben we het hartje heel mooi zien kloppen. Ik moest er vanuit gaan dat dit vaker bij mij zou kunnen gebeuren en het een bloedvaatje was die geknapt was. De dagen erna echt nog wel rood bloedverlies gehad maar geen krampen etc. Dus het hoeft niet altijd ernstig te zijn. Maar mocht je verloskundige je echt 2 weken laten wachten kan je misschien kijken of je ergens een betaalde echo kunt laten maken. Om jezelf zo hopelijk gerust te stellen. Heel veel succes de komende dagen, ik weet als geen ander dat het slopend is om te wachten. Heb zelf ook al 1 miskraam gehad dus mocht je willen praten kan je me altijd een berichtje sturen!!

2 maanden geleden

Momenteel heb ik ook bloedverlies met kleine stukjes stolsel, ook hier mag ik niet eerder komen en word ik weggestuurd met wacht maar even af tot je pijn krijgt of tot je afspraak ( die pas 4 juli is ) momenteel ben ik 6,5 week en heb nog geen enkele echo gehad, ook niet nu ik erom vraag omdat ik wil weten wat er aan de hand is. Ik heb geen enkele krampen of andere pijntjes. Alleen helderrood bloed wat de ene dag stop en de andere dag terug komt, met wat kleine stolsels. Maar echt nog kleiner dan m’n pink nagel. Zelf denk ik dat ik een miskraam krijg of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik wil gewoon graag gezien/geholpen worden ook al is een miskraam niet te voorkomen. Ik wil wel duidelijk want deze onzekerheid is zeker niet leuk. Sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op many

Jeetje wat streng kan je niet zo een betaal echo laten maken? Aangezien je ...
Ja zat ik zelf ook aan te denken ze begon wel over dat ik een extra pakket kan kopen.. maar plande mij vervolgens over twee weken in ik ga morgen opnieuw bellen als er geen verandering is

2 maanden geleden

Reactie op mommy2025

Pfff heel vervelend. Ik was afgelopen vrijdag nacht zelf 8+3 en had ook blo ...
Fijn om te horen dat er ook positieve verhalen zijn❤️ hoe veel bloedverlies had jij bij deze zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op jv205

Momenteel heb ik ook bloedverlies met kleine stukjes stolsel, ook hier mag ...
Heel mensonterend he mijn afspraak staat nu ook op voor 4 juli. Ik hoop voor jou dat je snel meer zekerheid krijgt en hopelijk positief! Misschien toch aandringen voor een echo of ergens anders betaald ❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Ja zat ik zelf ook aan te denken ze begon wel over dat ik een extra pakket ...
Heel veel succes meid zal voor je duimen

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Heel mensonterend he mijn afspraak staat nu ook op voor 4 juli. Ik hoop voo ...
Blijf duimen voor ons allemaal ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Fijn om te horen dat er ook positieve verhalen zijn❤️ hoe veel bloedverlies ...
Ik heb zelf in 1 week 2x bloedverlies gehad. Afgelopen zondag, dat was echt heel licht bloedverlies dus ik dacht zelf ook aan een bloedvaatje die geknapt zou zijn. Maar afgelopen vrijdag had ik na het plassen echt wel het hele wc papiertje vol met bloed en in de nacht nog een paar x geveegd, omdat het langs me been druipte.. ook heeeeel erg bang voor een miskraam. Maar gelukkig was het niks ergs en omdat ik het dus 2x in een week heb gehad het bloedverlies dat me verloskundige ook zei waarschijnlijk ben jij de pech vogel en zal je er de hele zwangerschap last van kunnen krijgen. Maar raak niet meteen in paniek, het hoeft zoals je ziet dus ook niks ernstigs te zijn! Maar mocht je toch bang zijn dan kun je ons altijd bellen. Ik merk echt dat het belangrijk is bij welke verloskundige praktijk je zit. Zoals jullie zeggen laten sommige praktijken je echt 2 weken wachten en de mijne vond het al sneu om me 3 dagen in spanning te laten dus kwam ze op haar vrije dag speciaal om me gerust te stellen.

2 maanden geleden

Zojuist de huisarts gebeld en gevraagd om een bloedtest dit doen ze helaas niet. Huisarts geeft aan een zwangerschapstest te doen maar volgensmij test je zelfs weken na een miskraam nog positief. Iemand ervaring?

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Zojuist de huisarts gebeld en gevraagd om een bloedtest dit doen ze helaas ...
Klopt. Zolang het hcg hormoon nog in je lichaam zit, test je gewoon positief. Wel kunnen de streepjes vervagen

2 maanden geleden

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ik ben 5+6 weken nu en sinds maandagavond licht bloedverlies. Gisteren werd het meer en nu weer minder. Ik ga zelf uit van een miskraam aangezien mijn testen vanaf het begin al niet goed opliepen en nu ook al mijn kwaaltjes ineens weg zijn. Het is wel bloed zonder stolsels en ook geen buikkrampen. Mijn verloskundige heeft nog hoop en wilt ook nog geen echo maken.

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ik ben 5+6 weken nu en sinds maanda ...
Ik heb exact hetzelfde! Wat gek hè? Geen krampen, ene moment rood bloedverlies andere moment helemaal niks. Ook ik moet wachten tot m’n eerste afspraak met de verloskundige want eerder kunnen ze niet helpen😓 ik wens en hoop het beste voor je❤️

2 maanden geleden

Ik hoop voor jullie positiviteit hier word het bloeden wel meer.. ik heb wel een test gedaan maar zie geen verschil nog. Ik heb de hoop al een beetje opgegeven dat wachten is het ergst… veel sterkte❤️

2 maanden geleden

Reactie op Demirosamensonides

Ik hoop voor jullie positiviteit hier word het bloeden wel meer.. ik heb we ...
Dat wachten is slopend! Je kan niks en je mag niks. Alleen maar wachten. Sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op jv205

Dat wachten is slopend! Je kan niks en je mag niks. Alleen maar wachten. St ...
Jaa is echt heel erg slopend

2 maanden geleden

Reactie op jv205

Momenteel heb ik ook bloedverlies met kleine stukjes stolsel, ook hier mag ...
Hoe gaat het nu met je?