35 Reacties

2 maanden geleden

Nee 2 dagen licht bloedverlies gehad, wat begon als helderrood! Ik zou even je vk gewoon bellen. Dan kun je wellicht al eerder terecht voor een echo!

2 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Nee 2 dagen licht bloedverlies gehad, wat begon als helderrood! Ik zou even ...
Onze echo was eigenlijk 1/8 dus is al naar voren gehaald naar a.s. donderdag ;)

2 maanden geleden

Yes ik ook 3 weken, het lijkt nu de afgelopen 2 dagen eindelijk te stoppen. Heb een mooie echo gehad met 7+2 ben nu 9+2 heb precies over een week weer een echo. Ik heb trouwens de zwangerschap waarbij ik een gezond zoontje heb gekregen ook 8 dagen lang bloedingen gehad. Toen dacht ik nog wat een vage menstruatie 😅bleek ik zwanger. Een vriendin van mij heeft haar 2 zwangerschappen waar twee gezonde meisjes uit geboren zijn de eerste 16 weken dit gehad 😳. Ik lees dat het vrij vaak voorkomt maar tis altijd schrikken.

2 maanden geleden

Hier ook sinds 6 weken op en af bloedverlies morgen op 11 weken een extra echo om te kijken of alles zeker nog goed gaat maar vorige echos waren allemaal wel heel goed 😊

2 maanden geleden

Ik had ook van week 5 tot bijna 8 weken dagelijks bruin verlies en twee keer wat helder. En een goede echo gehad met 8+2. Vond het toen ook prettig op het forum te lezen dat dit vaker voorkomt. Nu nog precies een week afwachten tot de 11 weken echo.

2 maanden geleden

Ik ben 7+1, inmiddels al 1 week last van bloedverlies, en gelukkig afgelopen vrijdag m’n eerste en echo gehad, alles zag er goed uit 🥰.

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Ik ben 7+1, inmiddels al 1 week last van bloedverlies, en gelukkig afgelope ...
Ik heb mezelf trouwens wel voorgenomen als ik volgende week nog steeds bloedverlies heb (zit dan al op 2 weken), voor alle zekerheid een extra echo te laten maken. De eerst volgende staat namelijk pas over 4 weken op de planning.. 😬

2 maanden geleden

Ik heb met 8 weken ook bloedverlies gehad, terwijl ik dit bij mijn eerdere zwangerschappen niet heb gehad. Ik heb toen de gynaecoloog gebeld en ik moest het maar afwachten. Het kon alle kanten op zei de verpleegkundige. Daarna met 9 weken weer bloedverlies gehad en toen heb ik een pretecho laten maken. Alles zag er goed uit. Ik heb as donderdag de termijnecho. En ik voel me hartstikke zwanger met allerlei kwaaltjes, dus ik ga maar van het positieve uit!

2 maanden geleden

Vandaag ben ik 7+4 weken zwanger en ook ik heb al vier weken dagelijks last van roze, bruine of rode afscheiding. De hoeveelheid varieert per dag. In het begin had ik ook erg veel krampen, maar die zijn inmiddels verdwenen. Ik verlies geen grote stolsels of inlegkruisjes vol bloed, dus we houden hoop. Volgende week de eerste echo! 🍀 Heb je verder zwangerschapssymptomen Emmy? We duimen mee voor donderdag! 🤞🏻

2 maanden geleden

Laten we elkaar op de hoogte houden!? 🌸

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Laten we elkaar op de hoogte houden!? 🌸
Lijkt me fijn❣️

2 maanden geleden

Zo vervelend dat bloedverlies. Hier ook al ruim 3 weken. Bij mijn vorige zwangerschap ook vanaf week 5 ongeveer, heeft heel de zwangerschap aangehouden en gewoon een gezond kindje gekregen🥰 het kan dus echt alle kanten uit gaan nog!

2 maanden geleden

Ik heb vandaag een echo gehad op 11 weken na ook weer zeker 3 dagen bloedverlies en alles was perfect in orde 😁 deze keer zag de gyn wel een wondje vanbinnen in de baarmoeder waar het bloed van zou kunnen komen

2 maanden geleden

Reactie op VD157

Vandaag ben ik 7+4 weken zwanger en ook ik heb al vier weken dagelijks last ...
Wat super lief dat je mee duimt voor donderdag! Ja ben wel misselijk de gehele dag, alsof er een band om mn maag zit. En opboeren na het eten. Vorige week ook ‘s morgens een keer gespuugd. Nu suprimal tegen misselijkheid. Wanneer heb je de echo?

2 maanden geleden

Inmiddels 10+1 weken zwanger van een tweeling. Vanaf 7 weken dagelijks bloedverlies. Meestal bruine bloed/afscheiding maar soms ook helder bloed. Ondertussen al drie keer een echo gehad waarop twee kloppende hartjes te zien waren. Aanstaande vrijdag weer op controle maar blijft spannend.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy1998

Wat super lief dat je mee duimt voor donderdag! Ja ben wel misselijk de geh ...
Dat zijn geen prettige kwaaltjes, maar gelukkig zijn ze er hoe vervelend het ook is. Misschien kun je daar wat houvast aan vinden. Ik heb de echo op de 24ste! 😊🍀

2 maanden geleden

Reactie op Rachelle1988

Inmiddels 10+1 weken zwanger van een tweeling. Vanaf 7 weken dagelijks bloe ...
Wat bijzonder! 😍 Hopelijk voel je je verder goed. Hebben ze een oorzaak kunnen vinden voor het bloedverlies?

2 maanden geleden

Reactie op VD157

Wat bijzonder! 😍 Hopelijk voel je je verder goed. Hebben ze een oorzaak ku ...
Nee, ze hebben de oorzaak nog niet gevonden. Vrijdag voor het eerst naar de gynaecoloog. Maar volgens de verloskunde kwam het bloed niet vanuit de baarmoeder, waarschijnlijk de is het de baarmoederhals.

2 maanden geleden

Succes vandaag! 🍀 @Emmy1998

2 maanden geleden

Succes Emmy! 🩷