35 Reacties

2 maanden geleden

Aahw super lief dankjewel! Om 16:00 is de echo

2 maanden geleden

Reactie op Emmy1998

Aahw super lief dankjewel! Om 16:00 is de echo
Succes zo meteen 🤍

2 maanden geleden

Ahhh ons kindje is helemaal goed 🥰 zit nu ongeveer op 7,5 week. We zijn echt super blij 😃

2 maanden geleden

Reactie op Emmy1998

Ahhh ons kindje is helemaal goed 🥰 zit nu ongeveer op 7,5 week. We zijn ec ...
Wat een fijn en geruststellend nieuws!! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Emmy1998

Ahhh ons kindje is helemaal goed 🥰 zit nu ongeveer op 7,5 week. We zijn ec ...
Ah wat fijn! Is er ook een verklaring dat je al ruim 3 weken bloedverlies hebt? Ik zit nu bijna op 2 weken, en vind het zo lang duren 😩.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy1998

Ahhh ons kindje is helemaal goed 🥰 zit nu ongeveer op 7,5 week. We zijn ec ...
Ahhh wat fijn!

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Ah wat fijn! Is er ook een verklaring dat je al ruim 3 weken bloedverlies h ...
Nee daar kon ze geen antwoord op geven. Ze konden het uitwendig ook nog niet zien. Heb dus een inwendige echo gehad.

2 maanden geleden

Reactie op Rachelle1988

Nee, ze hebben de oorzaak nog niet gevonden. Vrijdag voor het eerst naar de ...
Heeft de gynaecoloog meer duidelijk kunnen geven? Hopelijk is alles goed gegaan vandaag. 🤞🏻

2 maanden geleden

Hoi lieve meiden! Zoals ik al eerder aangaf zit ik as zondag al op 2 weken bloedverlies (het is gelukkig niet meer geworden, maar is ook nog geen dag weggebleven). Ik merk dat het me erg onzeker maakt, ook omdat ik verder 0 symptomen heb, dus vanmiddag naar de VK gebeld, ze was gelukkig heel lief en begripvol (leek m’n angst beter te begrijpen dan de dame waar ik vorige week m’n echo bij had) en ik mag maandag einde van de dag langskomen voor een echo, m’n eerstvolgende staat namelijk pas op 9 augustus op de planning, en dat duurt mij nog een beetje te lang.. 😬 Misschien een beetje tmi, maar ik merk ook dat ik bang ben om intiem te zijn met mijn partner, en voel me er op dit moment niet prettig bij. Ik probeer positief te blijven voor het kleintje in m’n buik, en wrijf elke avond voor het slapengaan nog even over m’n buik en zeg dat het allemaal goed gaat komen ❤️. Ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn weekend wensen! ☀️

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Hoi lieve meiden! Zoals ik al eerder aangaf zit ik as zondag al op 2 weken ...
Ik begrijp je onzekerheid volledig. Soms droom je al verder vooruit, maar dan word je teruggetrokken door negatieve gedachten met de vraag: wat als het misgaat? Wel super fijn dat je eindelijk gehoord bent, ik hoop zo dat je maandag een mooi wondertje in je buik ziet. 9 augustus vind ik persoonlijk ook erg ver weg als je nu al 7 weken bent trouwens. En het intieme deel herken ik overigens ook, vooral door het gebruik van utrogestan, wat ik echt niet prettig vind. Bovendien staat onze hoofden er gewoon niet naar, die maakt natuurlijk overuren. Waarschijnlijk gaat er bij jou ook geen minuut voorbij zonder dat je aan je wondertje denkt, wat heel logisch is. De rest komt later wel weer. We duimen voor je! 🍀🥰

één maand geleden

Hier ook even een update. Vandaag een echo gehad bij 8+5 en het hartje klopte goed. Er was geen bloed of vocht in de baarmoeder, dus het bloedverlies komt mogelijk door de doorbloede baarmoedermond. Hoewel we nog niet helemaal gerustgesteld zijn door het aanhoudende bloedverlies, zijn we voorzichtig blij met dit goede nieuws. Hoe gaat het met jullie? 😘

één maand geleden

Reactie op VD157

Hier ook even een update. Vandaag een echo gehad bij 8+5 en het hartje klop ...
Super goed nieuws! Ik denk opzich dat die onzekerheid heel normaal is bij bloedverlies dit is toch iets wat ik zelf ook merk. Gisteren een super echo gehad op exact 12 weken en vanacht opeens wakker met een natte onderbroek vol bloed en een grote klonter bij naar het toilet gaan en ondanks de goede echo nu ook weer een grote domper natuurlijk nu nog voornamelijk donkerbruin bloed dus maak me niet meteen zorgen dat er iets met het kindje is toch zeker door de goede echo gisteren ben gewoon een beetje klaar met het bloedverlies en dat ze geen oorzaak vinden

één maand geleden

Reactie op Ultrakitty97

Super goed nieuws! Ik denk opzich dat die onzekerheid heel normaal is bij b ...
Dat is even schrikken! Wanneer is je volgende echo?

één maand geleden

Reactie op Ultrakitty97

Super goed nieuws! Ik denk opzich dat die onzekerheid heel normaal is bij b ...
Wat een opluchting dat de echo goed was, maar ontzettend vervelend dat je weer zo'n schrikmoment hebt gehad vannacht. Het blijft inderdaad lastig om van de zwangerschap te genieten als er geen duidelijke oorzaak wordt gevonden. 😔 Hopelijk wordt het bloedverlies toch snel minder en kun je wat meer rust vinden. De arts zei vandaag dat het bij de meeste vrouwen na de 12 weken verdwijnt, dus ik hoop dit heel erg voor je! 💕

één maand geleden

Reactie op VD157

Wat een opluchting dat de echo goed was, maar ontzettend vervelend dat je w ...
Ja het genieten is soms moeilijk ... Nu ondertussen terug een beetje rood bloed pffff probeer er me ergens echt aan vast te houden dat ik op de 12 weken zit en het kindje goed bewoon en dat het maar gewoon een ader is die knapt heb me wel voorgenomen dat als het morgen niet beter is ik toch even langs het ziekenhuis ga voor toch een echo voor mijn gemoedsrust