33 Reacties

9 maanden geleden

Ken ik niet. Waarom denk je dat je productie afneemt?

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ken ik niet. Waarom denk je dat je productie afneemt?
Omdat bezoemvriendjes bedoeld zijn je productie te verhogen. Ik slik ze ook. Maar heb dus geen vergelijkingsmateriaal als ik er mee zou stoppen zeg maar. Dus of het echt helpt, geen idee 😅

9 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb ook een tijdje boezemvriendjes geslikt en het bevorderde wel echt mijn melkproductie. Helaas moest ik wel stoppen met borstvoeding ivm D-MER 🥺…maar ik had er wel absoluut baat bij qua hoeveelheid melk aanmaak!

9 maanden geleden

Reactie op Joycani

Omdat bezoemvriendjes bedoeld zijn je productie te verhogen. Ik slik ze ook ...
Als borstvoeding goed gaat en je kindje groeit is er verder niets aan de hand hoor. Maar je schrijft dat je je het gevoel hebt dat je productie afneemt, dus vraag me af waaraan je dat merkt?

9 maanden geleden

Ik slik ze ook op advies vd kraam/ lactatiekundige. Hoeveel neem je? Ik slik er 3x 3 per dag dus iets meer dan op verpakking staat. Mijn baby is nu 9 dagen en slik ze sinds zondag, eerste zakje is nu op maar heb nog een tweede zakje. Mijn productie is nog niet mega stabiel en goed op gang, meer t idee dat t powerkolven impact maakt dan de pilletjes. Maar ik doe gewoon nog maar een zakje dooreten😂

9 maanden geleden

Heb ik alleen de eerste dagen geslikt om mijn borstvoeding een boost te geven, maar daarna gestopt. Ik had wel het idee dat het heeft geholpen!

9 maanden geleden

Heb er goeie ervaring mee !

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Als borstvoeding goed gaat en je kindje groeit is er verder niets aan de ha ...
Doordat ik nu minder kolf. Ik geef bv dmv kolven en niet direct aan de borst.

9 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ik slik ze ook op advies vd kraam/ lactatiekundige. Hoeveel neem je? Ik sli ...
Ik doe 2x2! Maar twijfel of m’n productie dus afneemt omdat mn pillen op zijn..

9 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met boezemvriendjes. Heb er wel veel goeie dingen over gehoord. Ik ben gestart met Domperidon. Merk wel dat de kids beter vol zitten na de bv dus niet bijgevoed hoeven te worden

9 maanden geleden

Ik gebruik ze ook, helpt bij mij ook goed 😁

9 maanden geleden

Reactie op CeCe89

Hoi hoi, ik heb ook een tijdje boezemvriendjes geslikt en het bevorderde we ...
Dat is vervelend en ik heb dit bij mijn dochter ook gehad, echter dit kan wel overgaan, na twee maanden had ik bijna geen last meer van met direct bv geven, maar nog wel met kolven, dit werd geleidelijk ook minder hevig. Het kan beter worden. Nu met dr tweede heb ik er geen last van. Dus als je wel graag bv zou willen geven raadt ik het je aan om het nog even aan te kijken of het op den duur verbetert.

9 maanden geleden

Bij mijn eerste gebruikt ik het om de productie te verhogen en werkte toen erg goed. Nu heb ik niet nodig bij de tweede

9 maanden geleden

Ik heb er paar weken gebruikt en het ging heel goed. Nu ben ik aan het afbouwen van de borstvoeding en kolven en heb ermee gestopt . Effect meteen zichtbaar

9 maanden geleden

Voor degene waar het goed bij hielp. Welke dosis namen jullie?

9 maanden geleden

Reactie op Joycani

3 per dag

9 maanden geleden

3

9 maanden geleden

Reactie op Joycani

Drie per dag bij de maaltijd

9 maanden geleden

Ik gebruik sinds een dag de Mothers Gem capsules (3 x daags 2 capsules) om de productie te verhogen, nog geen effect maar nu pas slechts 2 innames gehad. Ik hoop op een productie boost 👍 (mothers gem zou iets meer bevatten dan boezemvriendjes maar dezelfde ingrediënten).

9 maanden geleden

Reactie op DrKimberly1990

Ik gebruik sinds een dag de Mothers Gem capsules (3 x daags 2 capsules) om ...
Ik ben nu ook over gegaan op deze omdat de boezemvriendjes een langere levertijd hadden en ik niet op tijd bijbesteld had. Ze komen vandaag binnen. Ben benieuwd!