14 Reacties

2 maanden geleden

Mee too 😅 maar ik ben van mezelf wel beetje stevig 😊tho

2 maanden geleden

Heb ik ook last van! Vandaag vertelde ik het m’n zusje en die kwam met de geweldige opmerking: ik zie het aan je buik! Ik ben pas bijna 8 weken dus weet niet of het normaal is haha… maar idd, ook echt een opgeblazen gevoel en vooral ‘s avonds sta ik letterlijk bol haha

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Heb ik ook last van! Vandaag vertelde ik het m’n zusje en die kwam met de g ...
Exactly! In de avond voel ik me wel echt zwanger en vraag ik me af of het wel echt de zwangerschap is of vetjes haha, terwijl ik een XS draag, maar daar moet binnenkort verandering in komen…

2 maanden geleden

Ja hier ook! 7+3 maar zo herkenbaar. Moet echt lossere kleding aan anders valt het op 🤣🤣

2 maanden geleden

Haha zo herkenbaar. Me kleine is net 8maanden en ben alweer 11,5 week zwanger. Sinds vorige week toch echt vele opmerkingen gekregen mooi buikje hoever ben je? Terwijl ik dacht is nog beetje buikvet van de vorige zwangerschap😳. Maar denk wel dat het nu ook al aardig begint te groeien! 😍

2 maanden geleden

Ik ook rond 7/8 weken (denk ik) en echt een enorme bolle buik! Voor het eerst zwanger. Ik pas m’n spijkerbroeken al niet meer & veel losse, nieuwe dingen gekocht! Nu op vakantie, moest zelfs ruime cupmaat groter van lingerie & bikini’s. Ik heb een relatief korte buik, dus denk daarom ook?! Geen idee, weet alleen dat het nog darmen moeten zijn, plaats maken 😱🤭😅

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Heb ik ook last van! Vandaag vertelde ik het m’n zusje en die kwam met de g ...
Ja, ‘s avonds op zijn ergst hè 😂🤭

2 maanden geleden

Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik dit nog niet heb. Blij dat ik mijn broeken nog pas, maar verlang naar dat buikje. Mijn zus had bij beide meteen een best grote darmbuik die aanhield tot haar buik echt ging groeien (weet niet wanneer dit precies was). Maar mijn mama en een tante waren plat tot ze bijna aan het eind waren en ben ergens bang dat dit ook bij mij zo zal zijn 😔

2 maanden geleden

Reactie op i.elisa

Ik ook rond 7/8 weken (denk ik) en echt een enorme bolle buik! Voor het eer ...
Oh maar mijn borsten groeien ook! Mijn bh's zitten sinds enkele dagen zo krap, het lapje zit echt niet goed meer 😅. Twijfel om nieuwe te kopen of al meteen te kijken voor borstvoedingsbh's die meerekken? Geen idee hoe groot ze gaan worden want beide mijn mana en zus zijn dan weer nooit groter geworden 🤪

2 maanden geleden

Ik heb het ook 5/6 weken, ik gelukkig veel broeken met elastiek en redelijk wijde T-Shirts 🫣🤣 Mijn borsten doen ook pijn, worden steeds groter! Ben ook al aan het denken, moet ik nieuwe BH’s kopen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Oh maar mijn borsten groeien ook! Mijn bh's zitten sinds enkele dagen zo kr ...
Ja, gek om mee te maken hoe snel dat al verandert hè?! Ik moest wel al nieuwe halen om er comfortabel bij te lopen! En die grotere bikini’s ook écht nodig, zodat het een beetje goed ondersteunt & netjes zit. “Durfde” nog niet meteen voedingsbh’s te halen, heb nog geen eerste echo gehad. Eerst even afwachten, want vind dat ook erg spannend 🍀🤞🏻

2 maanden geleden

Ik vooral last van een opgeblazen buik. Lijk wel 4 maanden zwanger🥲

2 maanden geleden

Ik had met 4 +5 al een opgeblazen buik, echt enorm. Mijn enige fijne spijkerbroek kon ik niet meer dicht. Met 5 weken met momenten iets minder en nu 6+1 en is het weer kassa 🤣. Vooral in de avond haha