24 Reacties

4 maanden geleden

Er was juist beloof dat het eind januari geleverd zou worden. Daar haalden we al gigantisch van gezien 26/2 uitgerekend. Bah!!

4 maanden geleden

Wow wat balen zeg!! Heel onhandige timing voor mensen hier die nog wachten op spullen voor de babykamer. Wij hebben een box van Bopita maar die was tweedehands.

4 maanden geleden

Wat balen zeg !! Dan maar snel iets anders regelen …

4 maanden geleden

Wat erg! Wij waren in eerste instantie ook voor de Bopita kamer gegaan en toen werden we vorige maand gebeld dat ie pas eind januari geleverd kon worden en die man kon ons ook geen zekerheid geven dat ie dan wel echt zou komen. 4-2 uitgerekend dus gelukkig besloten om voor een ander kamertje te gaan! Hopelijk slaag je snel voor een ander leuk kamertje 🤗

4 maanden geleden

Oh wat erg!! Wij wilden die box graag, maar die kon niet besteld worden (nog). Zaten we op te wachfen

4 maanden geleden

Reactie op Noel91

Er was juist beloof dat het eind januari geleverd zou worden. Daar haalden ...
Hier hetzelfde, baby kamer in oktober besteld en vervolgens 3x uitgesteld. 30 dec zou (een deel) geleverd worden, waarna we via contact met PostNL erachter kwamen dat ze 24 dec failliet zijn gegaan. Geen babykamer, volledige betaling (waarschijnlijk) kwijt, en 19 feb uitgerekend. Wij hebben nu een nieuwe kamer bij Babypark besteld (in totaal dus 2 babykamers betaald pff). Het erge van alles vind ik dat hun website nog steeds online is, en nog meer mensen hierdoor gedupeerd kunnen worden :(

4 maanden geleden

Dat is even goed balen. Hier een meegroeibed en commode van toitoikids besteld. Meegroeibed gelukkig in dec al gehad en hadden al een tijdelijke commode van mijn ouders gehad (mijn oude commode). Ben nml 31-1 uitgerekend en hij zou eerst week 3 geleverd worden en toen week 5… Volgende week bedrijf maar contacten waar wij besteld hadden … Heb er een hard hoofd in.

4 maanden geleden

Reactie op -A

Hier hetzelfde, baby kamer in oktober besteld en vervolgens 3x uitgesteld. ...
Wat erg he! En dat je het dus niet van het bedrijf zelf hoort maar er zelf achter moet komen. Echt idioot. Maarja wij staan als laatste in de rij. Ze schijnen wel aangesloten te zijn bij het CBW. Maar verwacht er zeker op korte termijn niks van. Ik ga straks via marktplaats bij kamer kijken... Wel gigantisch zuur en balen!

4 maanden geleden

Wij hadden de commode en de box bij bopita besteld. Box is gelukkig begin december nog wel geleverd, commode dus niet. Hebben nu maar een IKEA hemnes kast gehaald en geschilderd, vond niks anders mooi genoeg om er weer zoveel geld aan uit te geven🥴

4 maanden geleden

Pff wat zuur zeg ja ik heb gewoon de goedkoopste babykamer gekocht bij ikea 250 euro bij elkaar😂

4 maanden geleden

Ik heb ook 22dec een box besteld van 280 euro en heb zelf er naar moeten vragen waar het blijft waarbij ik daarna een mail terug kreeg met dat ze failliet zijn.

4 maanden geleden

Maak hier een rechtszaak van dames of iets kan echt niet!

4 maanden geleden

Pff wat zuur zeg ja ik heb gewoon de goedkoopste babykamer gekocht bij ikea ...
Ik koop alles tweede hands !

4 maanden geleden

Volledige babykamer van 1200,- besteld in oktober. Gedeelte ontvangen en de rest zou eind december geleverd worden. Geen babykamer, geen geld terug en als alleenstaande (aankomende) moeder ook geen geld voor nieuwe kamer. & de kleine komt al over 5 weken. Wat schofterig dit!! Intens verdrietig.

4 maanden geleden

Maak hier een rechtszaak van dames of iets kan echt niet!
Heeft bij een faillissement helaas geen zin. Daarom adviseer ik altijd: nooit iets aanbetalen. Maar daar hebben deze (aanstaande) moeders nu helaas niets meer aan. Blijft erg vervelend dit :(

4 maanden geleden

Volledige babykamer van 1200,- besteld in oktober. Gedeelte ontvangen en de ...
Pff wat zuur❤️

4 maanden geleden

Reactie op Krullenkop

Dat is even goed balen. Hier een meegroeibed en commode van toitoikids best ...
Bedrijf waar wij hadden gekocht had nog niets laten weten omdat die van de curator nog niets weten. Dat wilden ze even afwachten. Zij hebben ons een andere commode aangeboden die ze volgende week komen leveren. Geen idee nog of we daar nog extra geld voor kwijt zijn maar ben al heel blij dat ze met ons meedenken. Geluk voor ons lijkt nu dus dat we niet rechtstreeks bij bopita hebben besteld maar via een tussenpersoon. Ga voor iedereen duimen dat er een mooie oplossing/tweedehands oplossing komt!

4 maanden geleden

Ik dit ooit meegemaakt toen ik een nieuwe bank had gekocht. Deze had ik met mijn creditcard betaald en dan krijg je alles uiteindelijk vergoed!

4 maanden geleden

Reactie op mx25

Ik dit ooit meegemaakt toen ik een nieuwe bank had gekocht. Deze had ik met ...
Inderdaad slim om grote aankopen altijd met creditcard te doen! Daar betaal je ook je cc verzekering voor. Wij doen dat voor de zekerheid ook altijd. Bij Babypark hoefde je pas de kamer te betalen bij het leveren

2 maanden geleden

Inmiddels een mail ontvangen dat een ander bedrijf de voorraad van Bopita heeft opgekocht en klanten een aanbod kan doen. Helaas voor ons werkt dat niet gezien we de gehele kamer al betaald hadden en inmiddels een andere hebben moeten aanschaffen. Iemand anders verder nog iets vernomen?