4 Reacties

15 dagen geleden

Ik zou sowieso aanraden te wachten tot na de bevalling om een keuze te maken. In het ziekenhuis of met een lactatiedeskundige kan je veel makkelijker vinden wat bij je past. Dit verschilt namelijk heel erg per persoon en welke wensen je aan een kolf hebt 😄

14 dagen geleden

Zou idd wachten met aanschaffen tot na de bevalling. In de meeste gevallen heb je 'm de volgende dag in huis. Maar kan de medela handsfree wel echt aanraden! Als je goed verzekerd bent (per 1 januari kan je weer wisselen van zv), wordt soms ook een deel vergoed.

14 dagen geleden

Ik had vorige keer als reserve naast een elektrische kolf een eenvoudige handkolf gekocht van Philips. Stond toen in reclame en had er niet veel over nagedacht. Ik zou die echter nooit meer kopen. Philips heeft geen verschillende schilden qua tepelgrootte en zegt dat de kussentjes universeel zijn voor alle tepels. Is echt niet waar. Ik heb al doende wel een manier ontdekt om pijnvrij te kunnen kolven, maar zou dus nooit meer een kopen waar je geen schildjes op basis van tepelgrootte kan kopen. Tot zover mijn tips. En dan alles wat hierboven al gezegd is.

14 dagen geleden

Aah, super bedankt voor jullie tips! Jullie hebben gelijk inderdaad! Ik kan dan beter even wachten!! Nogmaals dank!