6 Reacties

één maand geleden

Hoi 1 tip begin er niet aan hier hetzelfde mijn kindje moest opgenomen worden omdat het 10% was afgevallen in 3 dagen de lactatiekundige had er geen hoop in dat het ooit op gang zou komen met kolven

één maand geleden

Reactie op Kimberly08

Hoi 1 tip begin er niet aan hier hetzelfde mijn kindje moest opgenomen word ...
Maar dus je had wel melk om te geven. Het was alleen niet veel begrijp ik dat goed?

één maand geleden

Het zag er uit alsof er wat uit kwam maar er zaten geen voedingsstoffen in helaas genoeg vandaar we dachten van wel

één maand geleden

Ik ga het wel proberen. Ik ben zwanger van de derde. Bij mijn eerste werd het afgeraden want ik zou wellicht niet genoeg hebben. Ik heb toen ook een hele zware bevalling gehad met veel bloedverlies en daarna een week plat gelegen. Dus dat was sowieso niet gelukt. Bij de tweede kwam er vaak melk uit mijn tepels en had ik heel veel stuwing (bij de eerste ook) achteraf met een lactatiekundige gepraat en die gaf aan dat ik waarschijnlijk gewoon had kunnen voeden maar misschien in combinatie met flesvoeding. Mijn verkleining is gedaan toen ik 17 was en ben nu 34. Dus ik ben benieuwd. Ik wil het proberen maar als het niet lukt ook prima. Ik zorg sowieso voor flesvoeding in huis.

één maand geleden

Ja hoor geen problemen gehad, heb mijn dochter 9 maanden lang kunnen voeden. Komt vast goed! 😁

één maand geleden

Ik heb hier 1 maand borstvoeding kunnen geven, helaas niet genoeg productie. Wel veel geprobeerd: na elke voeding kolfen, powerkolfen, kruidenthee, masseren etc. Helaas hield het voor mij met een maand op, maar gelukkig toch kunnen geven voor even!