23 Reacties

21 dagen geleden

De eerste weken ben je waarschijnlijk nog een beetje zoekende, maar je wordt er echt steeds handiger in. Het makkelijkste is om een hemdje te dragen dat je makkelijk naar beneden trekt met een shirtje erover dat niet te strak zit dat je een stukje omhoog doet. Op die manier zie je echt helemaal niets tijdens het voeden en hoef je ook niet te klooien met doeken eroverheen.

21 dagen geleden

Het is een beetje oefenen in het begin, maar je wordt er steeds handiger in en dan valt het steeds minder op. Ik heb in het begin onder een doek gevoed, maar dat was wel wat gedoe en na een paar maanden wilde mijn dochter echt niet meer onder die doek. Dan op vakantie begonnen zonder doek en je went eraan. Intussen trek ik mij nergens meer iets van aan en voed al 2,5 jaar. Wie er een probleem mee heeft kan de andere kant opkijken en dat geldt wat mij betreft zeker voor bezoek ook

14 dagen geleden

Iedereen mag zich vrij voelen om mij te corrigeren maar: Een doek over het hoofd heen in het openbaar is vooral een issue wanneer het heel warm is. Tijdens de zomer/hittegolf/in een glazen serre/ vlakbij de open haard etc.