17 Reacties

vorig jaar

Ik vond qua rugleuning de strandmon van de Ikea echt top. Alleen vind ik hem toch wat te diep, dus hier wordt het wel die van de jysk denk ik (tenzij we nog iets beters tegenkomen), omdat die qua houding verder wel fijn is / lijkt (niet té diep en lekker rechtop)

vorig jaar

Wij hebben de IKEA Strandmon stoel, met poef erbij, ik ben zelf 1.70 en mijn vriend 2.21 en zelfs hij kan er lekker in zitten. Zie mezelf hier wel in slaap vallen straks 😂 heb er nu al een paar keer ingezeten als ik bezig was op het kamertje, en zit voor ons heerlijk, maar misschien wel handig om uit te proberen in de winkel

vorig jaar

Wij hebben de schommelstoel van Quax. Een behoorlijke investering maar ik vond het zijn geld meer dan waard. Ook voor baby 2 gaan we deze weer gebruiken. 😁

vorig jaar

https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/fauteuil-hundested-white-teddy/eiken-kleur?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=5.%20JNL%20-%20Shopping%20-%20BG%20%28Brand%20generic%29%20-%20CSS&utm_content=All%20products%20-&utm_term=3690285&gad_source=1&gclid=CjwKCAiApsm7BhBZEiwAvIu2X6ZSF6PtL8oOv4_6E4wwbrEyBThRsTrJHOx5Z9Yl8wSV7SH0k5KQQBoChikQAvD_BwE Weet niet of je met de stoel van de jysk deze bedoeld. Maar wij hebben deze op de kamer van ons zoontje staan. Hij gaat binnenkort over naar een grotere kamer en hebben daarvoor de groene besteld omdat we het een fijne, stevige stoel vinden met hoge rug/nek steun en armleuningen.

vorig jaar

Ik heb deze schommelstoel 2e hands gescoord twee jaar geleden voor 100 euro. Nog als nieuw! Wat ik erg belangrijk vind in zo'n stoel is dat de kussens wasbaar zijn. Heb zoveel spuug ongelukjes gehad in het begin met de eerste dus was echt heel fijn. Lekker met wat kussens erbij ter ondersteuning van je armen , een dekentje en dan kon ik echt een beetje doezelen zodat ik weer snel kon slapen na een voeding. https://www.babypark.nl/childhome-lounge-rocking-schommelstoel.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMInpuuwajQigMVKpGDBx2SMhslEAQYCCABEgKqivD_BwE

vorig jaar

Reactie op Oscarlien

Wij hebben de schommelstoel van Quax. Een behoorlijke investering maar ik v ...
Ja ik heb hem al veel tegen gekomen, maar idd best prijzig en het is nu voor ons laatste kindje, dus mss toch net iets te prijzig 🙈😅

vorig jaar

Dankjewel voor de reactie, maar hij komt toch net iets te laag nog vind ik

vorig jaar

Reactie op Fier

Ik vond qua rugleuning de strandmon van de Ikea echt top. Alleen vind ik he ...
Wij hebben hier een groot kussen (volgens mij zelfs van de jysk) in de rugleuning en dan is die echt perfect :)

vorig jaar

Reactie op Lousb12

Wij hebben hier een groot kussen (volgens mij zelfs van de jysk) in de rugl ...
Heb je hier een foto van?

vorig jaar

Ik heb van de ikea de Oskarshamn. Ik vond de Strandmon ook niet lekker zitten en niet zo mooi. Ik zit er top in met 1.73m! Voor mijn man, 1.93m, is er alleen niet de mogelijkheid om zijn hoofd te laten rusten.

vorig jaar

Reactie op Lousb12

Wij hebben hier een groot kussen (volgens mij zelfs van de jysk) in de rugl ...
Ik was eerst ook helemaal overtuigd, tot ik er bij mn schoonouders nog eens in ging zitten en ik met een kussen in mn rug echt scheef zat voor mn gevoel. Geen prettig zithouding, behalve dat mijn hoofd op de rugleuning kon rusten. De kleur die ik zou willen is ook al maanden niet leverbaar, dus dat helpt niet 😂

vorig jaar

Wij hebben deze week de stoel 'vincent' besteld van Leen Bakker. Geen typische voedingsstoel, maar wel een met een hoge rugleuning, die ook naar achter kan, dus je kan ook lekker liggen. Armleuningen zijn niet mega hoog, maar met een kussen eronder kan het zeker! (Tenminste het kussen wat ik daar in de winkel probeerde haha)

vorig jaar

Wij hebben deze en hij zit echt heerlijk: https://www.beliani.nl/schommelstoel-boucle-zandbeige-oulu.html

vorig jaar

Reactie op Fier

Wij hebben deze week de stoel 'vincent' besteld van Leen Bakker. Geen typis ...
Wij hebben deze ook plus het voetenbankje wat erbij gekocht kan worden. Beste koop ooooit! Ik snapte altijd al niet dat mensen voor een stoel gingen zonder verstelbare rugleuning.. En toen ik m in gebruik nam al helemaal niet. Hoe lekker is t om zelf half liggend bv te kunnen geven? Heerlijk! Ook als je huilnachten hebt zit je niet de hele tijd rechtop maar kun je half liggend wiegen. Ik geef aan iedereen deze stoel als tip! Niet de mooiste, wel meest functioneel in mijn ogen! En zeker voor nachten gaat dat boven mooi bij mij

vorig jaar

Reactie op Reentje811

Wij hebben deze ook plus het voetenbankje wat erbij gekocht kan worden. Bes ...
Ja die hebben wij ook besteld inderdaad! Ben heel benieuwd. Mijn man vond hem mooier dan ik hem vond, maar op zich vind ik hem niet lelijk haha. Werkt het ook goed met voedingskussen voor je? Of gebruik je de stoel dan dus vooral half liggend?

vorig jaar

Reactie op Fier

Ja die hebben wij ook besteld inderdaad! Ben heel benieuwd. Mijn man vond h ...
Ik heb bij mn zoon beiden gedaan. Ik heb in het begin heel veel zo'n klein half maantje voedingskussen gebruikt. Maar nu volg ik een vrouw op instagram teddyroorda (ofzo) en zij zegt vooral voeden door buik op buik en dat is met deze stoel chill toe te passen, stoel naar achteren en liggen samen haha! Dus dat wil ik met ons 2e kindje vooral gaan doen. Maar het kan dus beide, beide gedaan!

vorig jaar

Mochten de leuningen aan de zijkant te laag zijn kun je natuurlijk kussens gebruiken maar een borstvoedingskussen is ook onmisbaar. Deze is super stevig waardoor je arm goed ondersteund wordt.