8 Reacties

9 dagen geleden

Hii Ja ik heb dit ook vooral na het eten of drinken en dan blijft t aanhouden heel oncomfortabel ik denk dat het door mijn darmen komt

9 dagen geleden

Ik ben oo dit moment 23 weken zwanger en ik heb ook enorm veel last aan de bovenkant van mijn buik. Bij mij is het echt de huid die heel erg zeer doet door het rekken.

9 dagen geleden

Dit heb ik ook inderdaad, bovenbuik vooral aan de zijkanten super gespannen huid. Ik ben nog weinig aangekomen, maar het voelt erg opgezet

9 dagen geleden

Reactie op simatan

Hii Ja ik heb dit ook vooral na het eten of drinken en dan blijft t aanho ...
Dit heb ik ook idd..:/

9 dagen geleden

Je maag en darmen worden naar boven gedrukt. Er is minder ruimte. In de loop van de middag voelt het bij mij ook heel vol en strak.

9 dagen geleden

Ben blij te horen dat de meesten het toch op de maag en darmen zetten. Ik had t vermoeden wel, maar voorheen nooit opgeblazen buik gehad. Aangezien t nu hoger ligt, is t allemaal vreemd haha. Maar nu kan ik idd mijn buik wel indeuken. Vanaf een uur of 11 is het een harde plakkaat aan de bovenkant. Liggen helpt wel om het even te verlichten. Werk in de huisartsenpraktijk dus even 5 min liggen op de onderzoeksbank is heerlijk haha!

9 dagen geleden

Ik heb dit ook en ik ben vorige week bij de osteopaat geweest. Bij mij werd het veroorzaakt omdat er heel veel spanning stond op het middenrif. Ze heeft het wat los kunnen maken waardoor het nu beter voelt!

9 dagen geleden

Ik heb dit ook en had het ook een beetje bij de eerste, maar nu wel meer en dan continu. Bij de vorige kwam het door veranderde houding en daarmee mn wervels rond dat niveau, waarbij de fysio me een paar keer gekraakt en getaped heeft toen. Dus nu maar weer een afspraak maken bij de fysio. Ik ben nog maar paar kilo aangekomen (20 weken nu), maar heb t idee dat alles wat meer in de breedte gaat dit keer, dus ook soort rek op mn ribben