8 Reacties

15 dagen geleden

Dat heb ik ook!

14 dagen geleden

Ik heb dit ook! Het was bij mij geen schimmel infectie, Ik draag op dat moment waarschijnlijk te strakke kleding en doordat alles beter doorbloed is kan dat dan gaan branden. Ik zou voor de zekerheid wel even nakijken of het geen schimmelinfectie is, dan ben je wel zeker!

14 dagen geleden

Dankjewel dames! Ik heb zojuist contact gehad met de dokter.. en gaf aan toch na de kweek een blaasontsteking uit te komen.. heb nu een kuur! Misschien jullie ook even checken?

14 dagen geleden

Ik weet niet of het dezelfde klacht is als bij jou maar ik droeg kante strings. Dat irriteerde bij mij ook op schaamlippen dus toen katoen gekocht en nu geen last meer.

14 dagen geleden

Hier ook. Ik ben vorige week bij de huisarts geweest ervoor. Geen schimmels, bacterie of blaasontsteking. Maar wel wondjes bij de ingang van mn vagina. Waarschijnlijk veroorzaakt door irritatie. Ik moet nu dagelijks smeren met een barrière crème. En dan zou het met 2 weken ongeveer over moeten zijn

14 dagen geleden

De irritatie kan ook komen doordat het meer doorbloed wordt en daardoor gevoelig. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar spataders ( wist daarvoor niet dat het mogelijk was) die dat veroorzaakte en pas dit ging pas na de bevalling weg.

14 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Ik weet niet of het dezelfde klacht is als bij jou maar ik droeg kante stri ...
Goeie! Ga ik ook doen...

14 dagen geleden

Reactie op Mortieee

Hier ook. Ik ben vorige week bij de huisarts geweest ervoor. Geen schimmel ...
Ik dacht ook idd een wondje te hebben... ga ik het ook maar doen!