13 Reacties

gisteren

Tot nu toe beetje margarine en een enkele keer Zuivelspread.

gisteren

Klopt dat wordt nog niet aangeraden. Wij geven gewoon boter. Hebben ook wel eens zuivelspread gegeven, maar daar was ze niet mega enthousiast over. Boter is tot nu toe de grootste hit haha. Verder kan je ook bijv wat fruit prakken en erop smeren, avocado, pindakaas (evt met banaan gemixt?)

gisteren

Jam 0% suiker Geprakt fruit (banaan/framboos/aarbei). Spread van de kleine keuken.

gisteren

Smeerkaas kids geven wij ook. Zolang niet te vaak is dat echt niet erg hoor. Boter, avocado, vegetarische filet americain, vega smeerworst, light zuivelspread, plakjes kipfilet (ook niet te vaak), 100% pindakaas, geprakte ei

gisteren

Boter, kokosolie, avocado, hummus, appelstroop

gisteren

100% pindakaas, 100% amandelpasts, 100% cashewpasta, zelfgemaakte hummus ingevroren per portie. Maar soms ook alleen boter.

gisteren

Boter, avocado, geprakte banaan, zachte geitenkaas

gisteren

100% pindakaas, zuivelspread, cottage cheese, avocado, banaan, geitenkaas, boter, ei (bakken in pan en als het ei nog nat is boterham erop leggen)

18 uur geleden

Boter , banaan, roerei, fruitspread, 100% pindakaas

16 uur geleden

100% pindakaas, avocado, zuivelspread, geprakt fruit, ei, zelfgemaakte hummus of bijv. ‘Zelfgemaakte eiersalade (geprakt ei, avocado en een beetje zelfgemaakte hummus).

16 uur geleden

Misschien kan je de 100% pindakaas mengen met banaan. Dat vinden ze vaak wel lekker! Ook op brood

15 uur geleden

Ik heb diepvries frambozen/mango/aardbeien, is echt ideaal omdat het niet kan verrotten in de vriezer en je hebt altijd wat voor op brood. En dat laat ik dan even ontdooien (In de koelkast, op het aanrecht of snel in de magnetron), daarna prakken en dan heb je zelfgemaakte gezonde goedkope fruitspread.. Voorderest ook wel eens geprakte banaan maar die komen van de fruitmand & pindakaas.

9 uur geleden

100% biologische appelstroop is hier favoriet met een beetje boter er onder. Verder geef ik hem ook biologische 100 % pindakaas met boter er onder of zuivelspread, maar zuivelspread lijkt hij de laatste tijd niet meer zo te willen.