9 Reacties

4 maanden geleden

Hi meis, Gefeliciteerd met beide superleuke nieuwtjes, ontzettend spannend!!! Ik heb geen ervaring met voeden etc op de bruiloft dis daar kan ik je niet over tippen. Hoe zou het voelen als jii met haar jurken gaat passen dat jij het nieuws met haar deelt? Geen idee of ze jou in een specifieke jurk wilt hebben, maar dan kunnen jullie samen kijken naar wat voor jou comfortabel voelt. Vwb het vrijgezellenfeest, niemand heeft gezegd dat het vlak voor de bruiloft zou moeten. Als haar beste vriendin kun jij best het heft in handen nemen en de vrijgezellen organiseren zodat het ook een beetje in jouw gewenste vorm past! Hoe leuk! Veel plezier en succes!!

4 maanden geleden

Hi! Ik was met mn eerste ook naar een bruiloft toen hij 5 weken was. Hij sliep overal doorheen en heb hem gewoon gevoed tijdens de ceremonie (borstvoeding). Ging helemaal top, heb de hele dag meegemaakt van 12 tot een uur of half 9 toen zijn we weer naar huis gereden want het was een eindje.

4 maanden geleden

Ik was getuige bij de bruiloft van mijn beste vriendin 10 dagen na mijn bevalling. Ik mocht mijn kleintje niet mee want ze wilde geen risico lopen op een huilende baby dus ik ben bij de ceremonie geweest en daarna weer gegaan. Ik ging ver over mijn eigen grens moet ik bekennen. Ik kan je alleen maar aanraden om naar jouw gevoel en wensen te luisteren en dit te communiceren. Neem je kleintje lekker mee in een draagzak, het is op die leeftijd toch alleen maar slapen knuffelen en voeden. Luister naar jezelf wanneer het teveel wordt en een jurk waarin je makkelijk kan voeden is handig. Vrijgezelle deed ik toen ook hoogzwanger, gewoon veel zitten en niet mee stappen.

4 maanden geleden

Wat toevallig. Ik zit in precies dezelfde situatie! Ben alleen al iets verder, 7+4 nu. 5 februari uitgerekend dus ik denk dat het met de bruiloft wel goed komt. Zit alleen ook met dat vrijgezellenfeest.. vooral met de timing daarvan. Hoogzwanger lijkt me niet fijn, maar ook niet als ik net bevallen ben.

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Wat toevallig. Ik zit in precies dezelfde situatie! Ben alleen al iets verd ...
Precies , en wat voor jurk ga je dan kopen want ja binnen 5 weken de zwangerschapskilos eraf is ook weer zo iets...

4 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Precies , en wat voor jurk ga je dan kopen want ja binnen 5 weken de zwange ...
Mm ja denk eentje die een beetje ruim valt haha! Vooral bij de buik ☺️.

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Mm ja denk eentje die een beetje ruim valt haha! Vooral bij de buik ☺️.
Een mooie kaftan met een mooie hoed🥰🥰🥰

4 maanden geleden

Mijn grootste tip zou vooral zijn, praat erover! Vertel (op moment dat je wil over je zwangerschap) en welke dilemmas dat met zich mee brengt. Een goede vriendin zal het snappen dat je zorgen maakt en zolang je eerlijk kan uitspreken wat voor jou fijn is (en gaat zijn) en zij kan aangeven wat voor haar belangrijk is, komen jullie er vast wel uit! Mijn beste vriendin is vorig jaar getrouwd en zij had een zwangere vriendin in de groep, ik organiseerde haar vrijgezellenfeest en heb wel beetje rekening gehouden met de activiteiten of dat voor iedereen ging, maar zij was ook heel duidelijk in, dit lukt voor mij wel en dit voor mij niet. Dat hoeft de pret echt niet te drukken! Qua voeden enzo zou ik ook vragen wat zij wil, weet je of de bruiloft no-kids is? Sommige stellen vinden babies niet vallen onder die regel, andere wel. Dat maakt ook uit of je überhaupt gaat, of alleen een deel of met of zonder baby.

4 maanden geleden

Reactie op DrKimberly1990

Mijn grootste tip zou vooral zijn, praat erover! Vertel (op moment dat je w ...
Nou mijn vriendin haat kinderen en babies , zolang ze ze maar iet hoeft vast te houden prima maar no kids bruiloft .. dus ik weet al wel dat ik een oppas moet regelen