9 Reacties

4 maanden geleden

Hi meis, Gefeliciteerd met beide superleuke nieuwtjes, ontzettend spannend!!! Ik heb geen ervaring met voeden etc op de bruiloft dis daar kan ik je niet over tippen. Hoe zou het voelen als jii met haar jurken gaat passen dat jij het nieuws met haar deelt? Geen idee of ze jou in een specifieke jurk wilt hebben, maar dan kunnen jullie samen kijken naar wat voor jou comfortabel voelt. Vwb het vrijgezellenfeest, niemand heeft gezegd dat het vlak voor de bruiloft zou moeten. Als haar beste vriendin kun jij best het heft in handen nemen en de vrijgezellen organiseren zodat het ook een beetje in jouw gewenste vorm past! Hoe leuk! Veel plezier en succes!!

4 maanden geleden

Hi! Ik was met mn eerste ook naar een bruiloft toen hij 5 weken was. Hij sliep overal doorheen en heb hem gewoon gevoed tijdens de ceremonie (borstvoeding). Ging helemaal top, heb de hele dag meegemaakt van 12 tot een uur of half 9 toen zijn we weer naar huis gereden want het was een eindje.

4 maanden geleden

Ik was getuige bij de bruiloft van mijn beste vriendin 10 dagen na mijn bevalling. Ik mocht mijn kleintje niet mee want ze wilde geen risico lopen op een huilende baby dus ik ben bij de ceremonie geweest en daarna weer gegaan. Ik ging ver over mijn eigen grens moet ik bekennen. Ik kan je alleen maar aanraden om naar jouw gevoel en wensen te luisteren en dit te communiceren. Neem je kleintje lekker mee in een draagzak, het is op die leeftijd toch alleen maar slapen knuffelen en voeden. Luister naar jezelf wanneer het teveel wordt en een jurk waarin je makkelijk kan voeden is handig. Vrijgezelle deed ik toen ook hoogzwanger, gewoon veel zitten en niet mee stappen.

4 maanden geleden