6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook al een aantal dagen bruin/roze bloedverlies. Niet extreem veel en geen krampen. 30% van de vrouwen in week 5/6 hebben er last van en de oorzaak is vaak onschuldig. Gisteren had ik er bijna geen last van totdat ik seks had en hierna best veel helder rood bloed verloor. Vanmorgen was het bruin en een stuk minder dan gisteren. Je baarmoedermond is een stuk beter doorbloed en het vruchtje nestelt zich in. Ik houd me eraan vast dat ik me pas zorgen maak als het veel helder rood bloedverlies krijg in combinatie met veel krampen. Ik zit nu op 6+4

2 maanden geleden

Hi hi, ik heb al meer dan 1,5 week bruin, rood, roze verlies en een goede echo gehad met 7+2. Er was geen verklaring voor, het kan er gewoon bijhoren zeker na de sex.

2 maanden geleden

Ik heb dit nu al bijna 2 weken af en aan, bruin bij afvegen lichtbruin tot donkerbruin en per dag nog geen vol inlegkruisje. Na seks 2x wat rood bij afvegen, en inderdaad af en toe die vlokjes en wat bruin slijm. Woensdag echo dus afwachten!

2 maanden geleden

Hi, Ik heb van week 5 tot 7.5 bruine afscheiding gehad, meer dan alleen bij afvegen. Ook 2 keer helder bloed gehad bij afvegen. Vandaag met 8 + 2 vitaliteitsecho gehad en alles was in orde. Er kon ook geen aanwijzing gevonden worden voor het bloeden, wellicht hoor dit gewoon bij mijn zwangerschap.

2 maanden geleden

Hoi, Hier hetzelfde. 6.5 week zwanger. Woensdagavond seks gehad, meteen erna een klein beetje bruin bloedverlies. Dit houd tot nu toe aan. Het wordt niet meer en heb er ook geen andere klachten bij. 15 juli eerste echo. Hoop zo dat dan alles goed is. Dit maakt mij zo onzeker 🥲 Laat maar weten hoe het maandag is gegaan 🙏🏻

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties. Ben dus niet alleen hierin. Ik had eerste wel echt gevoelige borsten. Nu niet meer. Maar kan sinds twee dagen in de ochtend niet tegen de geur van eten. Ik houd mij toch maar vast dat er “nieuwe” kwaaltjes ontwikkelen. Want ben eerlijk gezegd gewoon bang.